Over mij
Naam: Jip
Leeftijd: Ik ben geboren op 25-11-1998, reken het zelf maar uit.
Iets over mezelf: Vanaf het moment dat mijn vader er zeker van was dat ik hem kon horen (en stiekem ook daarvoor, al zal hij dat nooit toegeven), las hij mij verhaaltjes voor. Toen ik twee was, had ik daar echter genoeg van en besloot ik mijn Nijntje-boekjes zelf voor te lezen. Ik kende ze allemaal uit mijn hoofd, dus we zijn er nog steeds niet over uit of ik ze uit mijn hoofd opdroeg en toevallig op het juiste moment de bladzijdes omsloeg, of dat ik werkelijk op mijn tweede al korte verhaaltjes kon lezen. Lezen zat er in ieder geval al vroeg in. Mijn drang om te schrijven kwam pas een hele tijd later; toen ik Quizlet ontdekte begon ik ermee te experimenteren, iets wat zich snel ontwikkelde tot een hobby.
Mijn stories:
Fanfics
Beëindigd
Fireflies
Het laatste schooljaar breekt aan voor de Marauders. Alles lijkt in eerste instantie te gaan zoals in alle andere jaren, maar wanneer de jongens contact krijgen met drie Ravenklauwen, verandert alles.
Waarschuwingen: slash, dood van personage(s), poging(en) tot moord
Fandom: Harry Potter
It's short for Harriet
Ergens had John altijd al geweten dat alcohol op een dag het leven van zijn zus zou ruïneren.
Waarschuwingen: (milde) femslash, drank, ruzie, dood van personage(s)
Fandom: BBC Sherlock
Non-fanfiction
Lopend
De man met het verenmasker
Als Rachel te horen krijgt dat haar moeder haar naar een kindertherapeute wilt sturen, heeft ze nog geen idee hoe erg die keuze haar leven zou veranderen.
Waarschuwingen: poging(en) tot moord, dood van personage(s), psychische manipulatie
Beëindigd
The Hunt
Uit angst voor het onbekende, besluit de burgemeester van het dorpje Kilan een groep mannen de bergen in te sturen om een Engel te zoeken. Brandon komt in één van deze groepen terecht, maar de reis verloopt niet zo soepeltjes als gehoopt.
Waarschuwingen: vrij slecht opgebouwde verhaallijn, fantasy, dood van personage(s)
Stand Alones
Inspiration & Creation
Hier staan al mijn Stand-Alones. Het zijn zowel OP-verhalen als fanficties van verschillende fandoms.
Waarschuwingen: geen waarschuwingen van toepassing
Quaffles & Freckles
Al mijn Perciververhalen (waaronder The Medical Diary, Freckles, Quidditch en The Housewarming) zijn hier samen, aangezien ik anders gek zou worden van alle Perciver in mijn lijst met stories.
Waarschuwingen: slash
Fandom: Harry Potter
Gedichten
De egel die wou vliegen
Pesten (geschreven voor wedstrijd)
Mishandeling (geschreven voor wedstrijd)
Gijzelaar (geschreven voor wedstrijd)
Nou, dit was het weer. Neem gerust een kijkje, als je dat wilt. (:
[ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 15:17 ]
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.