• Wat is het engste spel dat je wel eens hebt gespeeld?
    De mijne: Silent hill. Voor op de playstation.

Forever.

Crowstorm schreef:
    (...)F.E.A.R. ?
    fuck everything and run

Ja, die was het (nerd)

Die is echt fcking scary.

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Ik speel alleen De Sims2/3, dus dat is niet zo eng :"D

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Pyro schreef:
    (...)

Ja, die was het (nerd)

Die is echt fcking scary.

Heb je deel 3 ervan? Want die trailer heb ik gezien,
    echt scary!

Forever.

Amnesia: The Dark Descent :/

As travars

Sadistic schreef:
    (...)

Zullen wij die samen gaan spelen? Dan download ik 'm als je komt. :9~

Geloof me, dat spel wil je echt niet spelen met mij. Ik vind dat zó eng hahaha :'D

-

Crowstorm schreef:
    Amnesia: The Dark Descent.
    Geen spel die enger is dan deze.

Ja D: Ik moet nog steeds één drankje vinden maar dan moet ik door een heel donker iets en dat durf ik niet D:

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Sadistic schreef:
    De Sims 2 ... Man, dat spel is levensgevaarlijk, voor je het weet is het 4 uur 's nachts en moet je alles nog doen waar je 's middags al aan had willen beginnen ... Dat is pas eng! ;D

Nee, ik ben niet zozeer bang voor spellen, ik kick op dingen die me bang maken en whatever. :'D

haha same ^.^

Interdum lacrimae pondera vocis habent

Ik speel niet echt enge spellen, dan zou GTA de engste moeten zijn geweest :Y)

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Jullie maken me nieuwschierig naar Amnesia! Ik ga zo lekker naar boven waar ik hem probeer te downloaden! :9~

Forever.

Genius schreef:
    (...)
    Geloof me, dat spel wil je echt niet spelen met mij. Ik vind dat zó eng hahaha :'D

Daarom wil ik het juist met je spelen! Dan hou ik wel handdoeken bij de hand voor het in m'n broek zeiken om je reacties! :'D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

F.E.A.R 2 - Project Origin, paar keer flink geschrokken, maar ben verder nog nooit bang geweest van een spel ofzo.

Silent Hill. Die film is enger!

F.E.A.R

Mayci schreef:

Weet ik! Silent hill obessie:Y)

Forever.

Mayci schreef:

Mijn vriend vond de game enger, omdat hij die van zijn oom verplicht moest spelen toen hij 8 was, 's avonds alleen op zijn kamer. :'D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.