Als ie een lelijke mond heeft kan ik het me voorstellen dat je hem niet wil zoenen :'D Maar misschien heb je vriendschappelijke gevoelens? Ik wil ook altijd graag bij m'n beste vriend in de buurt staan hoor :'D
Hobbelpaard schreef:
Als ie een lelijke mond heeft kan ik het me voorstellen dat je hem niet wil zoenen :'D Maar misschien heb je vriendschappelijke gevoelens? Ik wil ook altijd graag bij m'n beste vriend in de buurt staan hoor :'D
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
Hobbelpaard schreef:
Haha, hij heeft niet echt een lelijk mond lol. Maar gewoon het idee weetje ?
I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co
Ik sta ook graag bij m'n vrienden en voel dan zelfs een soort vlindertjes van blijdschap soms ... Wie weet.
Pak hem gewoon op z'n bek om het uit te proberen! 8D
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
Sadistic schreef:
Ik sta ook graag bij m'n vrienden en voel dan zelfs een soort vlindertjes van blijdschap soms ... Wie weet.
Pak hem gewoon op z'n bek om het uit te proberen! 8D
haha neeinn,
I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co
YoYoBANAAN schreef:
Nou, er is een jongen uit mn klas, en op één of andere manier, wil ik graag bij hm in de buurt zijn ;$. Ik weet ook niet hoe het komt. Maar als ik eraan denk om met hm te nemen of te zoenen, zou ik dat met hém echt niet willen, maar toch heb ik wel een beetje gevoelens ?