• [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 21:21 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb dat ook gehad en heb het nog altijd
    de twijfel of dat je verliefd bent
    Ik denk dat je gevoels BEGINT te krijgen


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Stubby schreef:
    Ik heb dat ook gehad en heb het nog altijd
    de twijfel of dat je verliefd bent
    Ik denk dat je gevoels BEGINT te krijgen


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als ie een lelijke mond heeft kan ik het me voorstellen dat je hem niet wil zoenen :'D Maar misschien heb je vriendschappelijke gevoelens? Ik wil ook altijd graag bij m'n beste vriend in de buurt staan hoor :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Als ie een lelijke mond heeft kan ik het me voorstellen dat je hem niet wil zoenen :'D Maar misschien heb je vriendschappelijke gevoelens? Ik wil ook altijd graag bij m'n beste vriend in de buurt staan hoor :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hobbelpaard schreef:
    Als ie een lelijke mond heeft kan ik het me voorstellen dat je hem niet wil zoenen :'D Maar misschien heb je vriendschappelijke gevoelens? Ik wil ook altijd graag bij m'n beste vriend in de buurt staan hoor :'D
    Haha, hij heeft niet echt een lelijk mond lol. Maar gewoon het idee weetje ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik sta ook graag bij m'n vrienden en voel dan zelfs een soort vlindertjes van blijdschap soms ... Wie weet.
    Pak hem gewoon op z'n bek om het uit te proberen! 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik denk ook dat je verliefd begint te worden, ik had dat precies ook in het begin!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sadistic schreef:
    Ik sta ook graag bij m'n vrienden en voel dan zelfs een soort vlindertjes van blijdschap soms ... Wie weet.
    Pak hem gewoon op z'n bek om het uit te proberen! 8D
    haha neeinn,


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ben ik het nou wel of niet dan ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    Ben ik het nou wel of niet dan ?

    Ik zou zeggen niet, omdat je ook vlindertjes van blijdschap kan hebben bij je beste vriend -zoals ik-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jij bent de enige die weet hoe jij je voelt bij hem en alles :') Wij kunnen daar niks over zeggen.


    -

    YoYoBANAAN schreef:
    Nou, er is een jongen uit mn klas, en op één of andere manier, wil ik graag bij hm in de buurt zijn ;$. Ik weet ook niet hoe het komt. Maar als ik eraan denk om met hm te nemen of te zoenen, zou ik dat met hém echt niet willen, maar toch heb ik wel een beetje gevoelens ?


    Ik heb het juist andersom ;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik heb dat ook..


    Forever.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen niet, omdat je ook vlindertjes van blijdschap kan hebben bij je beste vriend -zoals ik-
    Ja dat kan ook wel kloppen, want ik vertel ook wel alles aan hm ;$.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Misschien denk je dat omdat hij op jou is en dat laat je misschien een beetje speciaal voelen, maar meer niet :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay