• Want dat is bij mij nu echt interessant. Het was dus vrij rustig. Half bewolkt. En ineens komt er een windvlaag, en regen. En dat vijf minuutjes lang misschien. Zelf onder in de keuken -waar ik nu zit- hoorde je het fluiten, en normaal niet.
    En toen opeens -poef- was het weer rustig..

    Very curious!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hier waait het al de hele dag D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het is afwisseld en raar weer vind ik


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ja, wij hebben dat vage weer hier ook (krul)

    Dan regent het, twee minuten later schijnt de zon weer. En zo gaat dat al de hele dag door.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Dan regent het, twee minuten later schijnt de zon weer. En zo gaat dat al de hele dag door.


    -

    Hier is zon, wind, koud. Brrrr.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 13:45 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    OMYJBIEBER schreef:
    Dan regent het, twee minuten later schijnt de zon weer. En zo gaat dat al de hele dag door.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bij mij niet. Hier waait het gewoon al de hele tijd, en het is best wel koud, maar het is wel droog.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vanuit het zuiden komt er een storing aan. En rechts van mij is er een laag drukgebied.
    Verder is het bewolkt, met hier en daar lichte regenval.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vanochtend - toen ik nog lag te slapen - heeft het kennelijk echt keihard geregend. Nu schijnt er een zonnetje en waait het een beetje, prima weer.


    It's time to be happy again.

    Brrr, veel te koud.


    > You don't know what you've got, untill it's gone.

    Vanmiddag was er zon, toen hagel, toen schaduw en toen weer zon. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik stap de school uit, de zon schijnt en binnen 5 seconden regent het heel erg hard ;o

    De zon schijnt. Verder weet ik het niet, want ik ben nog niet buiten geweest vandaag.

    Ik dacht dat het wel warm was dus ik ging zonder jas op de fiets. Ik had het toch best wel koud op de fiets..


    Me so good.