• Is het raar als je opeens van jongensstijl naar een-beetje-tussen-meisje-en-jongen-in stijl gaat? Ik wil niet meer baggy dragen, maar ook wel eens ballerina's onder een skinny ofzo, want het wordt warm.


    We accept the love we think we deserve.

    Nee, dat doe ik ook wel is hoor, ik ben altijd een halve vent geweest, maar als ik een skinny of is gewoon een schattig shirtje wil dragen doe ik dat gewoon hoor, haha.

    Acceptance schreef:
    Nee, dat doe ik ook wel is hoor, ik ben altijd een halve vent geweest, maar als ik een skinny of is gewoon een schattig shirtje wil dragen doe ik dat gewoon hoor, haha.


    Ja maar, ik bedoel: Gaan mensen niet raar denken, of denken dat je 'erbij' wilt horen. Want dat zei een meisje tegen mij op msn net. Ik had het haar verteld en ze was zó vriendelijk -kuch- om te zeggen dat ik er bij wil horen en blablablah. Nu wil ik dus morgen niet met ballerina's en een strakke skinny ofzo gaan..


    We accept the love we think we deserve.

    ik draag het ook beide! (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Als je er bij wilde hoorde moest je vorrig jaar ofzow of 2 jaar geleden al dr mee beginnen ;P

    Maar ik doe het ook gwn zo hoor ;D ik ben nooit echt zow meisjes schoen achtig ;P maar ik draag ook gwn als ik zin heb ballerinaartjes ;D
    moet alleen ff goeie sokjes halen.. alle sokjes die ik heb blijf je zien


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sawtooth schreef:
    (...)

    Ja maar, ik bedoel: Gaan mensen niet raar denken, of denken dat je 'erbij' wilt horen. Want dat zei een meisje tegen mij op msn net. Ik had het haar verteld en ze was zó vriendelijk -kuch- om te zeggen dat ik er bij wil horen en blablablah. Nu wil ik dus morgen niet met ballerina's en een strakke skinny ofzo gaan..

    Mensen moeten zich gewoon niets aantrekken van wat jij aantrekt. Héhé, die was doordacht(cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sawtooth schreef:
    (...)

    Ja maar, ik bedoel: Gaan mensen niet raar denken, of denken dat je 'erbij' wilt horen. Want dat zei een meisje tegen mij op msn net. Ik had het haar verteld en ze was zó vriendelijk -kuch- om te zeggen dat ik er bij wil horen en blablablah. Nu wil ik dus morgen niet met ballerina's en een strakke skinny ofzo gaan..

    Zulke wijven zijn gewoon stinkwijven die niks anders durven dan hun rokjes en hakjes, je moet het gewoon doen en als dat wijf begint te zijken moet je maar gewoon zeggen dat ze der bek moet houden. Het is niet raar, geloof me maar, haha.

    Een jaar geleden riep ik nog heel hard dat Adidas vestjes kut zijn, en vandaag heb ik er een gekocht. Boeiend? Didn't think so. Je bent pas faal als je je niet goed in je kleren voelt omdat je bang bent om je principes aan te passen door wat andere mensen denken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Fuck haar! Jij kunt het, jij bent perfect op jou manier en als jij dat eens wilt dragen, doe dat. Is het door die jongen ^.^?


    Olive

    Just do it your own way!
    De anderen moeten dat maar accepteren.
    Jij mag toch ook wel eens afwisselen,
    en dragen wat je wilt?
    Laat ze lekker. Zij zijn degene die triest zijn,
    niet jij.:Y)

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 21:24 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Je moet gewoon dragen waar jij je fijn bij voelt, (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mensen veranderen.
    Ik ben van jongensachtig naar girly naar een mix gegaan. Ik hou van jongenskleren, maar mijn skinny's, leggings en shorts laat ik niet in de steek.

    Het is jouw kleding, jouw geld, jouw mening en dat is hún probleem


    Today will be Girl's Day party with you~

    xButtercup schreef:
    Je moet gewoon dragen waar jij je fijn bij voelt, (:

    Jacker schreef:
    Fuck haar! Jij kunt het, jij bent perfect op jou manier en als jij dat eens wilt dragen, doe dat. Is het door die jongen ^.^?


    Uh.. -probeert stiekem weg te glippen- Hoe bedoel jeeeee?


    We accept the love we think we deserve.

    Wel normaal, denk ik? Eerst wilde ik gothic en nu sinds een tijdje weer gewoon normaal.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    xButtercup schreef:
    Je moet gewoon dragen waar jij je fijn bij voelt, (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.