• Soms snap ik tekenfilms niet.
    Bijvoorbeeld, bij Spongebob.
    Hoe kan je een kampvuur maken onder water? En hoe kan je huilen onder water? Ik bedoel, bij een aflevering van Spongebob moest hij heel hard huilen, en het werd om hem heen helemaal .. waterig. Dus, er lag een soort van 'zwembad' van tranen om hem heen. Maar .. euh? Ze zijn onder water? En een spons ademt toch niet? Hoe kan hij dan ruiken dat het afval stinkt?

    Hihi, zo kan ik er wel nog meer bedenken bij Phinaes&Ferb, Chalkzone en al die andere -grappige- tekenfilms.


    We accept the love we think we deserve.

    Soundeffect schreef:
    Ja, echt hè. Van die wtf-momenten. Maar sowieso slaat heel SpongeBob ergens op.

    Een pratende spons op de bodem van de zee, wonend in de een ananas met als buren een chagrijnige octopus zonder broek die woont in een hoofd van een steen en aan de andere kant een dikke roze topless zeester met een bloemetjesbroekje?
    En dan heb ik het nog niet eens over een eekhoorn in een koepel, een geldverslaafde krab met een walvis als dochter en een moordlustige plankton dier geval 8D

    Ja, je hebt wat fantasie nodig :'D
    Ik zou het niet kunnen bedenken 8D


    Wow fantasierijk.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat is het leuke van tekenfilms


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat is juist het geniale ervan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Soundeffect schreef:
    Ja, echt hè. Van die wtf-momenten. Maar sowieso slaat heel SpongeBob ergens op.

    Een pratende spons op de bodem van de zee, wonend in de een ananas met als buren een chagrijnige octopus zonder broek die woont in een hoofd van een steen en aan de andere kant een dikke roze topless zeester met een bloemetjesbroekje?
    En dan heb ik het nog niet eens over een eekhoorn in een koepel, een geldverslaafde krab met een walvis als dochter en een moordlustige plankton dier geval 8D

    Ja, je hebt wat fantasie nodig :'D
    Ik zou het niet kunnen bedenken 8D

    x'D
    That made my day!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    He ja dat dacht ik ookal
    Maar die tekenfilms zijn bedoeld voor jonge kinderen van 6 jaar ongeveer
    Die denken daar niet bij na


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Canibal schreef:
    Dat is het leuke van tekenfilms


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    GaGa4Life schreef:
    He ja dat dacht ik ookal
    Maar die tekenfilms zijn bedoeld voor jonge kinderen van 6 jaar ongeveer
    Die denken daar niet bij na

    mijn broertje is bijna 10 en kijkt er nog met plezier naar,


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ja,dat heb ik ook!

    in tekenfilms kan alles :Y)
    net als in soaps :P

    Soundeffect schreef:
    Ja, echt hè. Van die wtf-momenten. Maar sowieso slaat heel SpongeBob ergens op.

    Een pratende spons op de bodem van de zee, wonend in de een ananas met als buren een chagrijnige octopus zonder broek die woont in een hoofd van een steen en aan de andere kant een dikke roze topless zeester met een bloemetjesbroekje?
    En dan heb ik het nog niet eens over een eekhoorn in een koepel, een geldverslaafde krab met een walvis als dochter en een moordlustige plankton dier geval 8D

    Ja, je hebt wat fantasie nodig :'D
    Ik zou het niet kunnen bedenken 8D


    Hahaha, idd xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Daar moet je niet over nadenken, dat maakt het juist zo fijn om naar te kijken.
    Of dat maakt het juist zo leuk om het af te zeiken.


    Fuck the world, I don't care.

    Ja dat dacht ik dus ook al! En ik snap ook niet waarom ze bij pokemon die team- rocket ofzo ook gewoon zo zichtbaar maken dat je gewoon kan zien dat zij het zijn en dat ze dan niet zien dat zij het zijn-.-

    Of een bad nemen onder water ;d

    Genius schreef:
    Het is een tekenfilm....


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain