• Hooi. Ik 'verhuis' binnenkort naar mijn vader en krijg daar ook een nieuwe kamer. die kamer die ik krijg is nu helemaal paars, roze, blauw, zilfer en goud. Ik heb geen idee wat ik moet doen aan kleur met die kamer maar deze kleuren houd ik niet. Ik ben erg fan van harry potter en dacht er aan om daar iets mee te doen maar ik weet dus helemaal niks! weet iemand een leuke kleur, behang of iets anders wat ik met de muren in die kamer kan doen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Een bruine muur, en dan met veel posters van Harry Potter. Of kijk naar de kamers in de films, kan je wat inspiratie uit opbouwen.


    We accept the love we think we deserve.

    grijs,wit,zwart?dat is apart;lol


    I´m nothing special.

    Posters ophangen van Harry Potter(:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Schilder het wapen van Zweinstein op de muur -of plafond ofzo-, en de muren:
    1 muur Ravenklauw - Blauw en brons
    1 muur griffoendor - rood en goud
    1 muur huffelpuf - geel en ..
    1 muur zwadderich - groen en zilver
    en dan de wapens van de afdelingen.

    tadammm (:

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 18:12 ]


    Me so good.

    Sawtooth schreef:
    Een bruine muur, en dan met veel posters van Harry Potter. Of kijk naar de kamers in de films, kan je wat inspiratie uit opbouwen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik zou je kamer dan gewoon in rustige kleuren verven en HP posters enzo inlijsten. Is het wel netjes, maar ook zo weer weg als je het zat bent.

    xSnoepjex schreef:
    Schilder het wapen van Zweinstein op de muur -of plafond ofzo-, en de muren:
    1 muur Ravenklauw - Blauw en brons
    1 muur griffoendor - rood en goud
    1 muur huffelpuf - geel en ..
    1 muur zwadderich - groen en zilver
    en dan de wapens van de afdelingen.

    tadammm (:



    ja... dat idee is echt geweldig xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Of gewoon wit, met schilderijtjes, posters, en misschien een muur bruin/zwart -andere kleur- ofzo (';


    Me so good.

    Celestial schreef:



    Of Klik Hier!

    Woow,I like die 2de!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    (...)
    Woow,I like die 2de!

    Ja me 2, ik zou die kamer echt wel willen hebben maar waar vind je zo'n iemand die zo goed kan schilderen? :')

    Ik zo het heel neutraal houden, misschien inderdaad een beige muur of zo met daarop een quote uit een Harry Potter boek. Zo voorkom je dat je kamer snel kinderachtig wordt.


    Fuck the world, I don't care.

    Celestial schreef:
    (...)
    Ja me 2, ik zou die kamer echt wel willen hebben maar waar vind je zo'n iemand die zo goed kan schilderen? :')

    Ja hahaha mijn tante heeft voor mij ook een muurschildering gemaakt in mijn oude slaapkamer (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    dat zilver en goud hou je. en paars ook. op het zilver schilder je iets in groen, op het goud iets in rood, op het paarse iets in geel, en de laattste muur doe je brons met blauw


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Posters zijn je redding


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.