• Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind het begin al niks, oregineel vind ik het een heel mooi liedje, maar dit verneukt het gewoon helemaal!

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 17:24 ]

    Wat een combi -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    MarleentjeJR schreef:
    Ik vind het begin al niks, oregineel vind ik het een heel mooi liedje, maar dit verneukt het gewoon helemaal!

    Inderdaad! _O_


    effort never betrays you

    Ik snap niet dat jeugd naar zo'n teksten kan luisteren, vooral niet de echt jonge kinderen.
    Die weten nog niet eens wat SM betekent.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het echt verschrikkelijk. Britney heeft het liedje verneukt. - Sorry voor de fans. -


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    MarleentjeJR schreef:
    Ik vind het begin al niks, oregineel vind ik het een heel mooi liedje, maar dit verneukt het gewoon helemaal!

    Idd


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hingucker schreef:
    Ik snap niet dat jeugd naar zo'n teksten kan luisteren, vooral niet de echt jonge kinderen.
    Die weten nog niet eens wat SM betekent.


    Ach man je weet nog niet wat een twaalfjarige allemaal zegt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik hou van dat liedje, maar Britney mag het niet zingen.
    Haar stem is precies kei hard bewerkt en zo lijkt het meestal bij Britney. 't Is niks voor haar. Britney maakt dat liedje slecht.

    Rihanna ftw!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hingucker schreef:
    Ik snap niet dat jeugd naar zo'n teksten kan luisteren, vooral niet de echt jonge kinderen.
    Die weten nog niet eens wat SM betekent.

    Rihanna's eigen woorden, zijn dat je de tekst neit letterlijk moet opvatten, het gaat eigenlijk helemaal niet over seks.

    MarleentjeJR schreef:

    Rihanna's eigen woorden, zijn dat je de tekst neit letterlijk moet opvatten, het gaat eigenlijk helemaal niet over seks.


    Over wat dan?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vond het liedje eerst helemaal tof, maar met Britney vind ik het minder..


    Me so good.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Over wat dan?

    -Zoekt Hitkrant op-

    Ik vind het niet zo'n goed liedje ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hingucker schreef:
    (...)

    Over wat dan?

    Rihanna:
    'Veel mensen nemen de tekst veel te letterlijk, want dit nummer gaat niet over sex, maar over dingen die over je worden gezegt. Dat veel figuren gek zijn op roddelen, daar kun je niks aan doen. Je moet gewoon sterk zijn en je niets van al die gossip aantrekken. Dat is pas super bad ass!'

    oke, om eerlijk te zijn weet ik niet wat SM inhoud...
    Mensen o me heen zeggen S*x and en nog wat, maar wat is het nou echt?:$


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!