• dat ik een foto ga bewerken, wish me good luck (:

    -ik zal er vast heel erg slecht in zijn- (';

    Wat was het resultaat van jouw eerste keer foto's bewerken?


    Me so good.

    Volgens mij was mijn eerste ook op blingee.. ff zoeken..



    Dat is hem waarschijnlijk ;P of ik daarvoor ooit nog iets bewerkt heb? maybe met photofiltre.. of picasa..

    oww ksie nu dat ik dat plaatje eerst met picasa had bewerkt.. [die bloemtjes en die gummibeertjes zijn 2 aparte plaatjes namelijk..]

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 0:34 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn eerste van zwart/wit naar kleur plaatje



    Makkelijk programma om mee te beginnen is paint.net (http://www.getpaint.net), het is simpel maar je kan wel in lagen werken. Dus als eerste programma erg geschikt.

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 1:20 ]


    When love is not madness, it is not love

    HAHA. de eerste keer dat ik een foto bewerkte met Photoshop was het als een background bedoelt, ik dacht toen waarschijnlijk dat hij mooi was, maar nu vind ik het echt zó lelijk. Het zit waarschijnlijk nog in de grote usb doos haha :3


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Boh ik ben jaloers, jullie hebben er tenminste talent voor o.o
    Het boeit me ook niet zo dat het niet zo geweldig is, ik deed het meer omdat ik me verveeld (';
    Maar ik ga het nog eens proberen (;


    Me so good.

    Horan schreef:
    Good luck.

    Ik heb het nog nooit gedaan..


    effort never betrays you

    Mijn eerste keer foto's bewerken weet ik eigenlijk niet eens xD


    JDN.

    De eerste keer dat ik een foto bewerkte... omg, dat was een nachtmerrie. x) maar door telkens weer te oefenen wordt je beter ^^


    Never say Never