• Hei,
    Wie gebruikt dat ? en hoe moet je dan photoshoppen, dat je bijvoorbeeld het jurkje een andere kleur geeft? ik weet niet meer hoe het moet x). In de zomervakantie deed ik het heel veel, mar ben het vergeten. Dus wie gebruikt het en kan het me uitleggen ? en wie heeft nog leuke dingen dat je daar op kan doen.

    x<3.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Sorry, ik heb die nog nooit gebruikt ):

    Ghe nobody knows ;x. Als je niet snapt wat ik bedoel mail me ?:Y)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nog nooit gebruikt..


    When love is not madness, it is not love

    Anne06 schreef:
    Nog nooit gebruikt..
    aah oke.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    volgens mij ben ik die nu aan het downloaden, of het is een andere xd


    Me so good.

    Ik gebruik dat programma wel, maar datgene wat jij bedoelt heb ik nog nooit gedaan/weet niet hoe dat moet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Pff, ik gebruik photoshop. Dan is het gewoon het deel selecteren wat je wilt veranderen en dan ctrl+shift+u volgens mij óf ctrl+u ... Not sure anymore, heb 'm al even niet meer gebruikt. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.