• Ik droomde vannacht dus dat mijn hond heel langzaam doodging. Het leek dat hij heel langzaam in slaap viel. En daarna ademde hij niet meer. Het was echt eng. Maar gelukkig zijn dromen bedrog.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat is inderdaad eng :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, dromen zijn bedrog, en dromen komen uit, and a dream is a wish your heart makes... Alles kan dus, maar ik hoop niet voor je dat je dit als een voorteken moet gaan zien.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb soms ook van die dromen. Maar dan gaat het erover dat dierbare dood gaan.. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had ook een hele rare droom vannacht maar ik kan 'm niet meer herinneren 0.o
    Ik weet in ieder geval wel dat ik iets aan het eten was en toen ik wakker werd lag mijn nachtbeugel eruit x]

    Dat heb ik laatst ook gehad!
    Ik droomde dat ik mijn hond aan het uitlaten was, en ineens viel hij dood neer. Toen ik wakker werd wist ik niet of het nou een droom was of de werkelijkheid. Ging ik beneden de hond zoeken kon ik hem nergens vinden. Bleek hij in de achtertuin te liggen. Nou ik schrok me echt dood ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.