• Gister gaf ik mijn sweetseventeen voor een aantal Qers ^^

    Assassin,Lycaon,Fragile,Bollocks,TheBoss,Sorenos en Pukkelxding kwamen!

    Fragile/Jalissa kwam eerder, want werd gebracht met de auto. We hebben heel veel ballonnen opgeblazen en opgehangen voor de voordeur. Toen gingen we de rest ophalen bij het busstation. Ze moesten met de stopbus komen, want dit weekend rijden de treinen niet hier >< Maar het lekkere weer maakte dat goed!
    Eerst cadeautjes uitgepakt, ik kreeg heel veel ringen en andere sieraden, terwijl ik daar niet om gevraagd had :'DD. Maar het waren wel echt sieraden die ik leuk vind!
    Toen broodjes gegeten, daarna gelijk een ijsje gaan halen.. en toen nog de zelfgemaakte chocoladekoek naar binnen gewerkt! Annick wilde een groot dus, ik zei; Doe dan maar meerdere kleine stukjes. En ik had gelijk, na één klein stuk hoefde ze niet meer x'D.
    Verder hebben we nog van het heerlijke weer genoten op het grasveldje, en allemaal maffe foto's gemaakt. Savonds pizza en worstenbroodjes, ik zat echt hélemaal vol.
    En toen moest iedereen weer naar huis met de stopbus ;(

    Zie hier de foto's!
    En hier

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 15:28 ]

    Het was heeeeeeeel erg gezellig!!!!!!!!!!!

    En goed dat ik fototoestel had meegenomen he? ;p

    (A)

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 15:19 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Het was echt het leukste feestje ooit! :'D


    Your make-up is terrible

    Hahaa klinkt gezellig:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Klinkt gezellig en leuk :D

    Nog gefeliciteerd!(hoera)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Klik voor meer foto's.


    Your make-up is terrible