• Haai schatjes,

    zoals aangegeven in de titel, dit bevat spoilers! Ik ben dus niet verantwoordelijk voor mensen die koppig doorklikken op dit topic en dus het einde achterhalen. Ik heb jullie namelijk gewaarschuwd :Y)

    SPOILER!

    Dus, hoe zou volgens jullie Harry Potter geëindigd moeten zijn? Ik vond dat ons Bellatrix & Voldemort het verhaal wel mochten overleven. Nu zitten we daar met een Griffoendor dat met een bloodtraitor trouwt --'


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Nou, Sneep had moeten leven en Draco had nooooooit met Astoria mogen trouwen. Dat is zó zonde!


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ik vind dat Hermione super zou moeten worden van Mallekins Gewaden voor alle gelegenheden en dat Voldemort een Zwerbalteam zou starten, de AvaKeda's!


    Define "good".

    Snape en Sirius hadden het moeten overleven, de rest boeit me niet zo (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Snape en Sirius hadden het moeten overleven, de rest boeit me niet zo (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Snape had for sure moeten overleven. En Fred had ook moeten blijven leven.


    Alleen maar tranen van geluk

    Snape moest blijven leven, en Fred. en dobby en sirius en tops en Remus. :Y)


    We can't spend our lives waiting to live.

    sowieso dobby & sneep moesten blijven leven


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Adele schreef:
    Snape had for sure moeten overleven. En Fred had ook moeten blijven leven.


    En Remus. Ja dat zei net al iemand :X sorry


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Het is gewoon goed zo, in het echt overleefd ook niet iedereen het


    Not all those who wander are lost.

    Mutant schreef:
    Snape en Sirius hadden het moeten overleven, de rest boeit me niet zo (:

    Butters schreef:
    Snape moest blijven leven, en Fred. en dobby en sirius en tops en Remus. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Butters schreef:
    Snape moest blijven leven, en Fred. en dobby en sirius en tops en Remus. :Y)


    Voldemort stierf niet.
    Ik had in een intervieuw gelezen van JK dat Voldemort zo veel fouts had gedaan, en dat zijn ziel zo verscheurd was, dat hij het niet verdiende om te sterven, en dus bleef z'n geest rondzweven tot in de eeuwigheid ofzo.


    The odds are néver in our favor.