• is er een hoop mis met mijn laptop (';
    Ik kreeg zo'n foutenrapport gedoe in beeld en toen ik dat rapport verzond kreeg ik dit:
    Het foutenrapport dat u hebt verzonden is beschadigd en kan niet worden geanalyseerd. Het komt zelden voor dat foutenrapporten beschadigd zijn. Dit kan worden veroorzaakt door hardware- of softwareproblemen en duidt in de meeste gevallen op een ernstig probleem met de computer.
    (';
    Ook deed ik laatst een scan en toen kwam ik uit op 410 fouten, maar is dat erg veel?


    Me so good.

    Ik denk het?
    Mijn computer vindt het leuk om van tijd tot tijd te crashen, ik schijn alles te moeten resetten maar dan ben ik al mijn bestanden kwijt =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bollocks schreef:
    Ik denk het?
    Mijn computer vindt het leuk om van tijd tot tijd te crashen, ik schijn alles te moeten resetten maar dan ben ik al mijn bestanden kwijt =\

    o; misschien meot je al je bestanden overzetten naar een geheugen stick ofzo?

    Mijn laptop doet soms heel raar, dan klik ik 1 keer een site in, en dan maakt hij er heel veel aan. En soms valt hij dan uit..
    Stom ding O:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    o; misschien meot je al je bestanden overzetten naar een geheugen stick ofzo?

    Mijn laptop doet soms heel raar, dan klik ik 1 keer een site in, en dan maakt hij er heel veel aan. En soms valt hij dan uit..
    Stom ding O:
    Dat vele aanmaken heb ik ook wel eens gehad, maar ik weet niet of dat met deze laptop was... Maar weet je, dan zou ik heel veel usb sticks nodig hebben, want er staat veel op XD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bollocks schreef:
    (...)Dat vele aanmaken heb ik ook wel eens gehad, maar ik weet niet of dat met deze laptop was... Maar weet je, dan zou ik heel veel usb sticks nodig hebben, want er staat veel op XD

    O zo..
    Stomme dingen, waarom doen laptops en computers het gewoon niet goed;s


    Me so good.

    Ach bij mij is ook al vanalles mis. Hij vernieuwt mijn pagina niet meer, zulke dingen. Echt verschrikkelijk irritant.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    410 fouten? Haha dat had ik laast ook, maar die van mij doet het ook niet meer want hij kan geen verbinding meer maken met het internet. ;O!


    Everything is worse without music.

    Misschien heb je wat fout gedaan?


    We accept the love we think we deserve.

    Bollocks schreef:
    (...)Dat vele aanmaken heb ik ook wel eens gehad, maar ik weet niet of dat met deze laptop was... Maar weet je, dan zou ik heel veel usb sticks nodig hebben, want er staat veel op XD


    Je hebt toch zo´n soort back-up, die al je bestanden overzet, en die je dan weer aan kunt sluiten op een andere pc?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ooh als ik zoiets lees ben ik niet de enige. Mijn vorige laptop was echt een lelijke en slechte :p Had altijd virussen en veel Trojaanse paarden :o Was echt niet normaal meer! Gelukkig heb ik nu een nieuwe ,góede laptop.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    Ooh als ik zoiets lees ben ik niet de enige. Mijn vorige laptop was echt een lelijke en slechte :p Had altijd virussen en veel Trojaanse paarden :o Was echt niet normaal meer! Gelukkig heb ik nu een nieuwe ,góede laptop.

    Is een Trojaans paard dan iets als een virus ofzo?
    Ik dacht dat het iets met geschiedenis had te maken.


    Me so good.

    Mijn computer is pas geleden nog gecrasht.
    Toen heeft mijn vader alles opnieuw erop gezet.
    Ik vond het niet echt leuk, want alles stond erop wat ik nodig had voor school enz ¬¬


    "Don't look back, you're not going that way."

    Zo veel fouten heb ik ook wel eens gehad, alleen bij mij was het niet erg. Ik had mijn broer er even naar laten kijken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Is een Trojaans paard dan iets als een virus ofzo?
    Ik dacht dat het iets met geschiedenis had te maken.


    Een Trojan is een hele erge virus op je computer, als die er te lang op zit kan je hele computer naar de klote zijn, of hij kan het zefs niet meer doen.

    (denk dat ze dat bedoelt met trojaanse paard)


    (Be)lieve in (you)rself

    Faceless schreef:
    (...)

    Een Trojan is een hele erge virus op je computer, als die er te lang op zit kan je hele computer naar de klote zijn, of hij kan het zefs niet meer doen.

    (denk dat ze dat bedoelt met trojaanse paard)

    Enne, hoe kom je erachter dat je dat virus hebt? ;s


    Me so good.

    410?

    Ik heb er altijd 0, lol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.