• De stelling van vandaag luidt:
    De media maakt de mensheid bang.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat niet, maar ze vertellen wel een hoop onzin en maken van een mug een olifant.


    everything, in time

    Eens,niet iedereen maar je heb van die mensen die alles geloven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Suusijsje schreef:
    Dat niet, maar ze vertellen wel een hoop onzin en maken van een mug een olifant.

    ^^


    Sasuke <3 @ is mine >:3

    Vaak wel ja.... dus Mee Eens!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Meestal wel. Ze overdijven gewoon in alles.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 0:35 ]


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Veelal wel.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Eens.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ach, wat voor media het is speelt ook een rol. Ik vertrouw bijvoorbeeld het NOS Journaal meer dan.. weet ik veel wat. Maar over het algemeen blazen ze het verhaal wel wat op.


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    Ach, wat voor media het is speelt ook een rol. Ik vertrouw bijvoorbeeld het NOS Journaal meer dan.. weet ik veel wat. Maar over het algemeen blazen ze het verhaal wel wat op.


    Vaak krijg je ook de ergste beelden te zien enzo, waardoor het veel erger lijkt dan het al is.

    Eens

    Eens, Sommige mensen geloven te veel.


    Firm believer of all that is magic

    Mee eens, er worde dingen verteld die ze uit hun duim zuigen:8


    Live Your Dream

    Prosecco schreef:
    Ach, wat voor media het is speelt ook een rol. Ik vertrouw bijvoorbeeld het NOS Journaal meer dan.. weet ik veel wat. Maar over het algemeen blazen ze het verhaal wel wat op.


    We accept the love we think we deserve.

    Suusijsje schreef:
    Dat niet, maar ze vertellen wel een hoop onzin en maken van een mug een olifant.

    Vaak wel, maar (als ze niet zo zouden overdrijven) zou ik wel vinden dat de mensen het recht hebben te weten wat er in de wereld gebeurd.


    Have you ever been alone in a crowded room?