• Als ik en mijn vriend wel eens ruzie hebben of we zijn het niet met elkaar eens of ik krijg mijn zin niet.. Ga ik dreigen ..en zeg meestal dit 'mooi zo, geen seks voor jou..' en dan loop ik weg..Ja ooh wat ben ik gemeen.. pff.. hahaha.
    Om het even nuttig te houden, wat doe jij, als jij je zin niet krijgt van je vriend/vriendin?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Zeg ik ook steeds tegen Ellen, hahaha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Buitensluiten op mijn balkon (A)


    What is youre favo scary movie?

    MvrDracula schreef:
    Buitensluiten op mijn balkon (A)


    (lol) Oh oh oh..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik heb op dit moment geen relatie met iemand, maar kan ik ook vertellen wat ik doe als ik geen zin krijg van mijn vrienden? Dan ga ik dreigen met "Oh, geen donuts vandaag!"
    En verder eigenlijk niks, want ik weet niet waarmee ik moet dreigen, ze dreigen toch terug.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik zal even antwoorden over wat ik bij mijn vrienden doe:
    ik dreig niet, ik negeer de gene waar ik ruzie mee heb dan gewoon compleet, alsof hij/zij niet in de ruimte is en dat kan ik makkelijk 3 weken volhouden.

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 22:02 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik zal even antwoorden over wat ik bij mijn vrienden doe:
    ik dreig niet, ik negeer de gene waar ik ruzie mee heb dan gewoon compleet, alsof hij/zij niet in de ruimte is en dat kan ik makkelijk 3 weken volhouden.


    Only those who listen can hear

    Met lelijke foto's van diegene (duivel)

    Hetzelfde. Of 'boos/verdrietig' worden.
    Ik weet niet, ligt er maar net aan wat de situatie eist. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zou waarschijnlijk hetzelfde zeggen in jouw geval, alleen heb ik A) Geen vriend en B) Geen seks.


    No growth of the heart is ever a waste

    BlueElephant schreef:
    Zeg ik ook steeds tegen Ellen, hahaha.


    Hahahahaa, mean (cat)

    Dat zeg ik ook tegen mijn vriend, ook al hebben we geen seks haha. Maar dan bedoel ik er gewoon de rest mee :'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    TheBoss schreef:
    Ik zou waarschijnlijk hetzelfde zeggen in jouw geval, alleen heb ik A) Geen vriend en B) Geen seks.


    Alleen maar tranen van geluk

    Misplaced schreef:
    Met lelijke foto's van diegene (duivel)

    That's just BAD! xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik kan eigenlijk gewoon helemaal niet dreigen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Kietelen... ^^ Knijpen... ;'p Of met een heel lief stemmetje praten en een pruillipje opzetten zodat hij me niet kan weerstaan x'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes