• Een meisje dat vroeger bij mij op de basisschool heeft gezeten follow ik nou op twitter. (zij mij ook)
    Alleen ze is verlieft. En nu zit ze elke minuut wel 10 tweets te plaatsen met:
    Jy laat mijn hart sneller kloppen.
    Misschien lykt het fake maar ik hou echt van jou.
    Jy en ik voor altyd.

    Oké dat je verlieft bent, leuk, maar om dat nou 10 keer in een minuut te laten weten is misschien iets te over dreven...

    Unfollowen is eigenlijk geen optie omdat: 1. ik dat zielig vind. en 2. Het is zeg maar een van de enigste contacten die ik nog heb van de basisschool

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 11:06 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tja ach, na een tijdje moet het toch een keer ophouden + er is een unfollow button ;D


    Today will be Girl's Day party with you~

    Unfollowen? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tof x'D
    Hoezo obsessed?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zulke mensen unfollow ik altijd.


    -

    GD schreef:
    Tja ach, na een tijdje moet het toch een keer ophouden + er is een unfollow button ;D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vraag haar vriendelijk om daar mee te stoppen
    als ze het niet wilt doen dan unfollow je haar gewoon misschien is het zielig voor haar maar als ze niet wilt stoppen is het haar eigen schuld
    en dan heb je maar 1 contact minder op twitter vanop de basisschool zo erg is het nu toch ook niet

    groetjes xxx Stubby


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Scandal schreef:
    Tof x'D
    Hoezo obsessed?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    GD schreef:
    Tja ach, na een tijdje moet het toch een keer ophouden + er is een unfollow button ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Die verliefdheid gaat wel over zeker? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als je gemeen wilt doen en bot en hard en rechtstreeks zeg dan; JA NU WETEN WE HET WEL !! ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Als je gemeen wilt doen en bot en hard en rechtstreeks zeg dan; JA NU WETEN WE HET WEL !! ;D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Misschien irriteert zij zich ook wel aan jou tweets, who knows?

    Gewoon niet lezen die handel x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dan weet je ook gelijk haar leeftijd. 12/13 (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Negeren of stuur een berichtje met minder kuskus gedoe


    Firm believer of all that is magic

    Misschien is ze wel verliefd op jou. (krul)