• Geen idee of hij hier goed staat, anders sorry!


    We moeten voor Nederlands volgende week een schrijfopdracht inleveren. Dit moest gewoon uit het niets komen, we hoefden er geen boek voor te lezen. Het moest gaan over de middelbare school en over liefde. Ik snap zelf niet waar deze opdracht op slaat, maar ik moet het wel doen neem ik aan. Haha.

    Ik vroeg me af of jullie misschien een idee voor mij hadden? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Saai onderewerp, waar ik ook niet zo veel mee kan.
    Sorry


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    - vreselijk origineel -
    Je kan misschien schrijven over een meisje dat verliefd wordt op een oudere jongen maar dat niet durft zeggen, wanneer ze eindelijk al haar moed heeft bijeengeraapt ze hem met een ander ziet kussen?

    of een meisje dat verliefd wordt op een meisje uit haar klas, maar bang is dat die liefde onbeantwoord is. Dan moeten ze voor school samen iets schrijven over liefde en dan schrijft dat meisje iets over lesbi liefde, en dan biecht dat meisje in de klas op dat ze zelf lesbi is en daarna moeten ze samen een opdracht maken en dan wordt die andere ook verliefd?

    of hetzelfde maar dan met jongen en dan homo ?

    of het eerste met een happy end?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Of gewoon over een vreselijk onzeker meisje die denkt dat ze, naast de andere meisjes, geen enkele kans maakt en vreselijk verliefd is op een populaire jongen?


    Save me from myself.

    Of doe een popi gastje dat verliefd is op een nerdje, of omgekeerd.
    Een meisje dat haar vriendje is verloren in een ongeluk en verder moet leven.
    Een leerling die een geheime relatie heeft met een leerkracht.
    Twee leerkrachten uit het middelbare dat een een relatie met elkaar hebben.


    Olive