• -staat het hier goed??-

    waar ik de akkoorden vandaan kan halen voor: In your Shadow I can shine van Tokio Hotel. Dat moet ik namelijk spelen voor school, maar ik snap echt geen ene fl*kker van die tabs:X
    Dus iemand die daarvoor een site heeft?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik zou het niet weten!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nop.
    Ik kan ook geen tabs lezen, maar mssn heb je iets aan pianolessonsonline.com of zo iets? Die sites werken wle met het leren.


    Food.

    Itunes :$


    Firm believer of all that is magic

    Tabs is heeeeeeel gemakkelijk!

    hoe lees ik tabs


    Get outta my head!

    maar niemand weet waar ik de akkoorden kan vinden?
    Want dat vind ik toch net wat makkelijker:X


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    nee, die vind ik ook niet, wil je het even melden als je er vind? Ik ben er al even naar op zoek


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Confringo schreef:
    nee, die vind ik ook niet, wil je het even melden als je er vind? Ik ben er al even naar op zoek


    Als ik het vind zou ik het zeggen;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Tabs lezen is makkelijk, dat kan ik zelfs en ik kan niks muziekaals eigenlijk (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb even voor je gezocht, maar nee, ik kan het niet vinden, sorry.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Tabs is totaal niet moeilijk! Zelfs ik kan het lezen en ik speel geen eens gitaar.
    Tabs heb je binnen drie seconden door. Als je dan het liedje snel doorneemt, kan je gewoon zelf de akkoorden opschrijven. Dat duurt misschien vijf minuutjes, ofzo? In ieder geval minder moeite dan de akkoorden opzoeken. Denk ik. ;]

    Ik weet overigens niet waar je de akkoorden kan vinden...

    Veel succes! (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.