Bleh ik haat hem eerder, juist omdat ie overal is.
Idd, je ziet zijn naam hier vaak, in topics, polls, verhalen, maar boeiend, ik hou absoluut niet van hem, dus klik ik die dingen gwn al niet aan
Ik ben zo'n half jaar een fan nu. Om zijn liedjes, uiterlijk, innerlijk. Dankzij hem durf ik te geloven in mijn dromen, en heb ik nu een bff. Hij laat me glimlachen elke dag. Hij betekend veel voor mij.
hortons schreef:
Ik ben zo'n half jaar een fan nu. Om zijn liedjes, uiterlijk, innerlijk. Dankzij hem durf ik te geloven in mijn dromen, en heb ik nu een bff. Hij laat me glimlachen elke dag. Hij betekend veel voor mij.
hortons schreef:
Amen.
Btw Laat ons -de mensen die fan zijn- lekker fan zijn. Er zijn genoeg andere mensen die fan zijn van andere artiesten en daar word ook weinig over gezegd.
Wat is dit voor een reactie ? Positief of Negatief ? want als het negatief is kan je beter dit topic sluiten want je vroeg waarom een persoon fan is. Elke persoon heeft een reden en elke reden is waardig.