Zo eens kijken wat de wereld vindt van mijn verhaal. Het is een vervolg op harry potter, over de volgende generatie. Commentaar, tips en vragen zijn van harte welkom.
Result of breaking all the rules - HP
Lumine is de schrik van het weeshuis. Als haar gedrag tegenover mensen die haar dwars zitten je niet afschrik, wordt je wel bang door haar onnatuurlijke uiterlijk. Lumine leeft in een wereldje waar ze de volledige macht heeft. Ondanks dat ze alles kan krijgen, mist Lumine het leven dat ze voor haar zesde met haar moeder had. Haar moeder vertelde haar altijd over de wereld van magiërs en heksen, waar zij een deel van zou worden. Ze mist de lessen die haar moeder haar gaf om te toveren. Heimelijk spreekt Lumine nog spreuken uit over mensen en maakt ze vervelende kinderen ziek met toverdrankjes, maar ze voelt zich verloren doordat ze niemand kan laten zien dat zij daarvoor heeft gezorgd. Op een dag komt een man voor haar langs. Hij vertelt haar dat, ondanks het feit dat ze vier jaar te oud is, ze op Zweinsteins Hogeschool van Hekserij en Hocus-Pocus een kans krijgt om haar magische krachten te ontwikkelen. Ze zou instromen in het vijfde jaar. Lumine neemt gelijk het aanbod aan om naar Zweinstein, de school waarover haar moeder haar vaak vertelde, te gaan. In de verwachting dat ze een nieuw leven kan beginnen, gaat ze op weg naar Zweinsveld, maar zal ze haar verleden werkelijk achter zich kunnen laten?
Verder ben ik op zoek naar een paar goede verhalen. Kom alsjeblieft niet aan met je Justin Bieber verhaal of een verhaal over een andere zanger/zangeres, ik lees die niet. 16+ verhalen zijn bij mij ook niet erg geliefd. Verder kan je me bijna alles aanslepen.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca