• Haha ik kom op tv op rtv oost. lol. En dan word ik met een paar klasgenoten geinterviewt. Over hannie schaft of something ? 'ze was ik de oorlog een verzetstrijdster ? en ze is daardoor omgekomen, ze heeft een fim die heet 'het meisje met de rode haren' Mja en die middag gaan we dan met haar vriendin praten x'd Ik vind het wel lijp. Want de burgemeester is er ook bij (krul)

    Gaan jullie kijken ?;D Het is volgens mij wel sochtends en anders zet ik het hier neer xd. en anders gaan jullie op programma gemisst kijken haha lol?


    x<3.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hm, ik ben te laat denk ik :') ik heb volgens mij wel tv oost, bij KPN TV. Ik moet maar eens zoeken, want ik weet ook niet waar TV Gelderland is.


    Destroy what destroys you.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Ben jij in Basta geweest? :'D De Belgische Basta?


    Nee de Nederlandse(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    StarThief schreef:
    Ik heb die zender niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn gezicht was ingezoomd bij Netwerk -.-" En ik werd eens geïnterviewd voor de krant.

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 12:02 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik was op het Jeugdjournaal in 2005 ofso, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Echt álle basisscholen uit de buurt zijn bij het Jeugdjournaal geweest, maar wij natuurlijk niet. -.- Ik ben wel bij Opium een uur lang in beeld geweest (ik zat achter meneer Aart, jippie!)


    It's time to be happy again.

    Ik heb die zender niet.
    Ik ben op tv gekomen met De Wereld van k3, miljoen jaar geleden. En bij Piet Paulusma 8D


    Caution first, always.