• Wooow, ik ben weer eens ongesteld jongens -_- Rode ogen, bleke huid, en het ergste nog zo'n dikke puist..EWW. en ik voel me ook nogeens hartstikke slapjes. Bij mij zie je het altjid zo goed als ik mn maandelijkse party heb :S

Hebben jullie dat ook?

ars moriendi

Ik heb er helemaal geen last van (:

Olive

Ik nu wel het zet niet door bij mij ¬¬

It's going to be difficult, but not impossible.

Ik voel me ook altijd wel slapjes en wordt dan ook vaak ziek, maar voor de rest niet

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

vind het heel erg voor je hoorr (: dit moetn we allemaal meemakn elke maand!
    gwn niet eerlijk..

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

MoonShadows schreef:
    vind het heel erg voor je hoorr (: dit moetn we allemaal meemakn elke maand!
    gwn niet eerlijk..

Ergens ben ik er wel blij mee dat we dat hebben.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Springfield schreef:
    Buikpijn, té snel emotioneel, slecht gezind, in niets goesting, lui, klagen, om de dag vet haar, ...
    Rotste tijden van ons leven. D:

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

ik ook maar heb nu alleen hele erge buikpijn ¬¬

It's going to be difficult, but not impossible.

Nee, ik heb wel altijd buikpijn ¬¬

"Don't look back, you're not going that way."

Suusijsje schreef:
    Haha, ik leef met je mee. :'D
    Ik ben vrijwel altijd ziek als ik mijn maandelijkse feestje heb. Niet zo dat ik ziek thuis blijf, maar ik voel me écht niet goed ghehe.

Me 2, echt wat kun je je dan vreselijk voelen :S

I solemny swear i am up to no good

Nope, ik krijg alleen buikpijn.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Alleen vaak buikpijn, en last van mijn onderrug, verder heb ik er niet heel veel last van qua uiterlijk.

Nee niet echt ;p

-

Jewellery schreef:
    Buikpijn, té snel emotioneel, slecht gezind, in niets goesting, lui, klagen, om de dag vet haar, ...
    Rotste tijden van ons leven. D:

I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

Buikpijn,krampen (Voordat ik ga slapen zijn ze heftig en als ik wakker word),Snel emotioneel,Snel geirriterd,Vet haar,moe zijn,puisten,vette huid en als ik ongesteld ben heb ik vreetbuien...

Toen ik nog wat jonger was was ik bijna 14 dagen achter elkaar ongesteld x.x Heel veel bloedverlies en ik ging steeds dood van de pijn. Toen ik begon met de pil slikken werd het gereduceerd tot 7 dagen (vind ik nog best veel als ik kijk naar anderen maar okey :3), uiteindelijk ben ik daarmee gestopt en nu ben heb ik eigenlijk nog maar 3 dagen bloedverlies.

Je ziet het helemaal niet aan me en ik heb alleen op de eerste dag wat krampen en buikpijn. Het enige verschil is dat ik dan gewoon echt geen zin heb mijn gedachten voor me te houden en dat ik je dan ook gewoon echt in je haren vlieg als er iets kuts tussen ons voorvalt :3. Maar goed dat dat maar 1 dag in de maand is, haha.

Wie du mir, so ich dir.