• Ja omfg,
    Ik zit nu op twitter, zo'n meisje zit helemaal te zeiken dat ik met dr crush 'praat' *ahum*
    en nu heeft ze kats 4 mensen achter dr gehaald.
    Terwijl ze tegen mij zeikt dat ik dr 'bedreig' met mn zus.
    Jahállo. Als zij vriendinnen erbij gaat halen, wrm zou ik dan niet mijn zus erbij halen?
    Nu zitten ze allemaal te zeiken op twitter ¬¬
    voor mn pro op twitter.
    Klik op die @... als je t gesprek wilt lezen
    Ze proberen mij uit te dissen, - wat ze niet gaan lukken -
    En ik word er gewnweg gek van.

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 16:44 ]

    je tweets kan je niet lezen.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Je tweets zijn beveiligd he :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    YoYoBANAAN schreef:
    je tweets kan je niet lezen.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Arg, ik haat zulke .. laat me het woord niet zeggen :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Oh flaaash. ff weghalen dan (:
    -oke nu kan je kijken als goed is?

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 19:59 ]

    Wat dacht je van: 'Social media sites zijn klote en hebben geen meerwaarde' & 'Laat der lekker zeiken'. Wat kan het jou nu schelen wat ze zegt. Komt overuidelijk aandacht te kort en is gewoon jaloers (nerd). Altijd makkelijk, dat bitchen over the internet en als ze dan voor je staan durven ze geen stom woord uit te brengen. :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    Wat dacht je van: 'Social media sites zijn klote en hebben geen meerwaarde' & 'Laat der lekker zeiken'. Wat kan het jou nu schelen wat ze zegt. Komt overuidelijk aandacht te kort en is gewoon jaloers (nerd). Altijd makkelijk, dat bitchen over the internet en als ze dan voor je staan durven ze geen stom woord uit te brengen. :'D

    Ja, dáárvoor negeer ik haar nu ook. Ze heeft fxck'd geen lef om me aan te kijken, laatstaan praten ¬¬

    Messenger schreef:
    (...)
    Ja, dáárvoor negeer ik haar nu ook. Ze heeft fxck'd geen lef om me aan te kijken, laatstaan praten ¬¬
    Idd gewoon negeren en blokken die handel. Geef der aan als een user die niet okay, als dat kan op twitter en klaar is kees (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Sawtooth schreef:
    Arg, ik haat zulke .. laat me het woord niet zeggen :Y)

    ik ook D:

    Brunhilde schreef:
    Wat dacht je van: 'Social media sites zijn klote en hebben geen meerwaarde' & 'Laat der lekker zeiken'. Wat kan het jou nu schelen wat ze zegt. Komt overuidelijk aandacht te kort en is gewoon jaloers (nerd). Altijd makkelijk, dat bitchen over the internet en als ze dan voor je staan durven ze geen stom woord uit te brengen. :'D


    Food.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Idd gewoon negeren en blokken die handel. Geef der aan als een user die niet okay, als dat kan op twitter en klaar is kees (krul)

    hahaha, zou ik doen :Y)