• Ik voel me zo... Geweldig!
    Ik heb deze week weer motivatie gevonden om dit schooljaar weer te gaan vechten. Ik had het een beetje opgegeven, omdat ik chronisch hoofdpijn heb.
    Ik heb net een heerlijk dutje gedaan en nu lig ik te relaxen met een zak popcorn naast me.
    Life's not half as bad as people paint it to be.
    Aaah, alle stress is gewoon weg -ookal moet ik nog veel doen- en alles gaat weer net zo makkelijk als aan het begin van het jaar.
    En ik heb eindelijk weer een beetje vertrouwen in mezelf.
    Ik voel me gewoon zo goed :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Beter toch! =D
    Ik heb eindelijk ook weer een goede periode. Door de zon en de leuke dingen die ik nog ga doen deze zomer (en mn date vrijdag ;$) voel ik me helemaal top.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat leuk voor je! ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat leuk voor jou!:Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat fijn voor je! :3 De enige motivatie die ik heb is dat ik geen drama om me heen krijg als ik mijn huiswerk gewoon maak. :')


    wth.

    Goedzo! Je kan het wel :'D
    Een vriendin van mij heeft dat ook, chronische hoofdpijn, maar ik heb het gevoel dat zij het wél opgegeven heeft en daarom heb ik des te meer respect voor jou :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik dacht gisteren ook: yes, mijn leven gaat weer goed zo fijn :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb ook altijd last van hoofdpijn.
    Maat je moet niet opgeven, je laat je toch niet op de kop zitten door wat hoofdpijn? Maak wat van je leven, medelijden hebben kan altijd nog!
    Ik vind het knap van je dat je niet opgeeft (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    reyon schreef:
    Wat leuk voor je! ;'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Had ik dat maar!
    Ik zit in eindexamen jaar en kan nergens motivatie vinden..
    Maar goed van je!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat is echt fijn, ik zoek al een tijdje naar m'n motivatie, maar kan 't niet vinden. Lijkt me best wel handig als je het terug vindt en daardoor weer meer plezier hebt in school. (:


    It ain't broke, so don't fix it.