• Het lijkt me leuk om samen met iemand een story te gaan schrijven. Ik vind het leuk om ideeen te verzinnen en het lijkt me leuk om samen met iemand 1 van die ideeen uit te werken
    Interesse?
    Ik zal even wat ideetjes neerzetten

    Ninte wordt heel erg gepest. Ze besluit zelfmoord te plegen. Het lukt, maar dan blijkt dat ze een geest is geworden. samen met een andere beginnende geest gaat ze de geestenwereld ontdekken en proberen ze mensen te helpen

    Wat als Atlantis nog bestaat? Wat als er mensen in de verzonken stad Atlantis wonen? De 13 jarige Lucy ontdekt deze wereld en langzamerhand wordt ook zij een onderwater wezen

    Iedereen kent wel de shape shifters van Twilight. Mensen die in weerwolven kunnen veranderen. In het dorpje La Romieu wonen ook shape shifters. Alleen dan hele anderen. Hier zijn het meisjes die in katten veranderen.

    Iedereen zegt wel dat heksen niet bestaan. Maar ze bestaan wel. Dominique is de leider van een grote groep heksen. Als er een groep heksen ontsnapt moet Dominique ze gaan zoeken en komt ze terecht in de echte wereld

    Allemaal ter plekke verzonnen

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 20:05 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    nope sorry maar succes (A)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik wel alleen watvoor story's schrijf je?

    Ik wil wel :)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Mij lijkt het wel leuk ;)


    Trust me. I'm the doctor

    WAt ideas neer gezet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die derde lijkt me leuk!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Confringo schreef:
    Die derde lijkt me leuk!


    La Romieu is een bestaand dorpje met een kattenlegende en zo kwam ik op het idee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wie wil?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil wel, ik heb iets nodig dat er voor zorgt dat ik schrijf. Anders vergeet ik het altijd.:$


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    ik wil wel over de shape shifters schrijven >.<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.