• schattig he? :$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dat jongetje is lief!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Omg! :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb niks met dit soort... tsja...


    #WWED - What Would Emma Do?

    hij is echt cuteeee zeg


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Horan schreef:
    Dat jongetje is lief!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jaa ik ging deze week een vriendin ophalen voor school ze heeft een broertje en die keek ernaar en ik keek zo mee schreeuwt hij opeens tegen een jongetje van zijn leeftijd en een moeder: MIJN HOND IS DOOD EN IK GA EEN KIST KOPEN. Serieus ik moest echt lachen toen en die moeder keek ook echt van dat zegt een klein kind toch niet? :O


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    iGranger schreef:
    Jaa ik ging deze week een vriendin ophalen voor school ze heeft een broertje en die keek ernaar en ik keek zo mee schreeuwt hij opeens tegen een jongetje van zijn leeftijd en een moeder: MIJN HOND IS DOOD EN IK GA EEN KIST KOPEN. Serieus ik moest echt lachen toen en die moeder keek ook echt van dat zegt een klein kind toch niet? :O

    HAHAA, dat vond ik zo geniaal! Mijn broertje was dat aan het kijken, en ik moest zó hard lachen toen ik dat zag.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Oh my god .. Mijn hond is ook dood, hij was 6 :(.. nu komt dat kut gevoel weer terug..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    Oh my god .. Mijn hond is ook dood, hij was 6 :(.. nu komt dat kut gevoel weer terug..

    sorry.. :$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    iloveminke schreef:
    (...)
    sorry.. :$

    Kon je ook niet weten natuurlijk ;) Het is best wel schattig ja daar heb je gelijk in :Y)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik baal eigenlijk dat ik hier 10 minuten heb aan verspild. Oke, mooi en schattig, maar een beetje te lang.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vind het jongetje met het blauwe jasje schattiger.

    MONSTERBEAR schreef:
    Ik baal eigenlijk dat ik hier 10 minuten heb aan verspild. Oke, mooi en schattig, maar een beetje te lang.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    "Meneer Gabbers moet zelf in de container als 'ie dood gaat." x'D
    Damn, ik wou dat dat jongetje mijn broertje was! He's fucking adoreble! ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.