• Ik heb een idee voor een nieuwe serie aangezien mijn andere serie; °This is who I am and I'm not gonna change myself for you° (mini serie) geindigt is...

    verhaal;

    Het gaat over een meisje en doet een opleiding styliste.. op een dag word ze gevraagd om een meisje een nieuwe look te geven, aangezien het meisje niet knap is word het een hele klus! Maar wat ze niet weet is dat het meisje het nichtje van de K. twins is!

    Ik weet het het klinkt saai... Maar ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen zonder alles te verklappen wat ik van plan ben x'D

    Deze rollen heb ik nodig;

    Hoofdrol [latere vriendin Tom]; [bezet door; TomIsMyAngel]

    BF hoofdrol [latere vriendin Gustav];[bezet door; Rawrrx3]

    Meisje die vriendin is van de hoofdrol bij de opleiding [latere vriendin Bill]; [bezet door; LOLLIPOPX3]

    Buurmeisje Georg [latere bf van hoofdrol en latere vriendin Georg, maar eerst is ze gewoon goede vrienden met TH];

    Tom zijn vriendin in het begin; [bezet door; PurpleShoes]

    Vriendin Andreas;

    Heb jezelf nog ideeën voor een rol? Zeg het dan! Dan kijk ik of het kan!

    Wat ik wil weten;

    Rol;

    Naam;

    Leeftijd;

    Likes;

    Dislikes;

    Bijnamen;

    Plaatje; [kan zijn dat ik hem aanpas als die niet goed is voor de rol]

    Tekst;

    Waarom deze rol?;

    Tips of sugessties voor het verhaal?;

    Byez<3

    Ikke wil Bill (A) Info komt <3
    Mijn info staat beneden ergens ^^

    bf hoofrol ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    vriendin Bill schat,info komt<33

    Rol;



    Naam;Paris



    Leeftijd;18



    Likes;Tokio Hotel,shoppen,zingen&fotoshoots



    Dislikes;Nerds&chocolade



    Bijnamen;Paris Hilton&bitch



    Plaatje; [kan zijn dat ik hem aanpas als die niet goed is voor de rol]: [url]
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69818[/url]


    Tekst;

    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,eindelijk volwassen.Ik ben een enorme Tokio Hotel fan&probeer dan ook alle concerten te bezoeken.In mijn vrije tijd doe ik modellenwerk bij een castingbureau en ik sta dan ook soms op covers van tijdschriften.Mijn hobby's zijn zingen&shoppen&ik ben dan ook vaak in de hipste winkelstraten van Berlijn te vinden.Oh ik moet weg.Tschüs<3



    Waarom deze rol?;Omdat ik Bill wil(6)&Omdat het me leuk lijkt x]



    Tips of sugessties voor het verhaal?;

    Als ik er heb,stuur ik ze









    Lalalalalalalala.

    Meisje die vriendin is van de hoofdrol bij de opleiding [latere vriendin Bill]; info komt eraan ^^


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Vriendin van Gussie <<3
    Mr in dat textje gedoe is moeilijk ;l


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Rol; Bf hoodrol latere vriendin gustav


    Naam; Noa


    Leeftijd; 17 Jaar


    Likes; Lollys, Tokio Hotel, Music, Horosscopen lezen, Dansen, Melig Zijn, Chocolade


    Dislikes; Arrogante mensen, Slipknot, Hackers of virusen op de pc, Mensen die geen humor hebben


    Bijnamen; Nootje


    Plaatje; [kan zijn dat ik hem aanpas als die niet goed is voor de rol] : Ga nog zoeken ^^


    Tekst; Hellow Deare ^^
    Ik ben Noa en ik hou van shoppen en met mijn bf rondhangen!
    Ik heb een irri broertje van 12jaar.
    Maar ik laat me niet echt doen door die snotbel ^^.
    Ik ben heel erg betrouwbaar, en als iemand aan mijn vrienden komen komen ze ook aan mij!.

    See Ya Later Xxx


    Waarom deze rol?; Wel ik heb nog nooit het lief van Gustav gespeeld en wil dat eens proberen ^^


    Tips of sugessties voor het verhaal?; Uuh, geen inspi nu :X


    Take My Hand Take A Breath ...

    Rol; Vriendin van opleiding [Latere vriendin Bill]

    Naam; Annelies

    Leeftijd; 16

    Likes; IceCream, Hello Kitty, chocolade, muziek, hiphop, vrienden

    Dislikes; Arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten.

    Bijnamen; BunnyHop, hyperkind

    Plaatje; [kan zijn dat ik hem aanpas als die niet goed is voor de rol]; http://images.allmoviephoto.com/2008_Step_Up_2_the_Streets/2008_step_up_2_the_street_021.jpg



    Tekst; Haaii crazy peopz <3



    Mijn naam is Annelies en ik leef al 17 jaar op deze aardbol. Jepz, that's me on tha pic! Die foto is getrokken toen ik een hiphopcontest oftewel wedstrijd had. Jaa hoor, ik doe dus aan hiphop als je het nog niet door mocht hebben. Veel mensen zeggen dat ik een overgek kind ben maar dat valt best mee. Met z'n momenten kan ik ook erg serieus zijn ofzo. Okay wat doe ik in m'n verdere leven dan hier mijn domme praatje te komen vertellen? Wel, Annelies zit nogaltijd op school wat ik kut vind en ik doe ook aan hiphop wat ik niet kut vind! Ook zeggen mensen dat ik graatmager ben doordat ik hiphop doe en ze zeggen dat ik net anorexia heb maar dat is totaal niet waar! Ik ben van mezelf zo mager. Maar peopz, ik moet gaan want ik ga eten!

    KisseZ&Love <3


    Waarom deze rol?; Omdaat ik die al superlang wou, you know xD en uhmm jij die nodig hebt en die Quiz een superidee was zoals ik al gezegt had!

    Tips of sugessties voor het verhaal?; Uhmm ik zeg ze als ik er weet!


    Al dankje <3

    Buurmeisje Georg [latere bf van hoofdrol en latere vriendin Georg, maar eerst is ze gewoon goede vrienden met TH];

    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school players

    bijnamen: kimmie of rose

    Plaatje;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;

    Haai

    Ik ben dus Kim.
    Ik ben 18 jaartjes oud.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players.
    whaa ik moet gaan zie je later

    -XxX- Kim

    Waarom deze rol?; de story is goed:P



    Tips of sugessties voor het verhaal?;

    Maak hem spannend

    Volgens mij ben ik het origineelst want ik heb geen foto van een SceneQueen/emo girl ^^

    Rol; toekomstige vriendin Bill^^



    Naam; Sophia



    Leeftijd; 18



    Likes; Shoppen, Make-up, haar vrienden, dansen (freestyle), muziek...



    Dislikes; Spinnen & ander ongedierte, players



    Bijnamen; Soph



    Plaatje; [kan zijn dat ik hem aanpas als die niet goed is voor de rol]
    Ik kan niet linken dus probeer ik het zo: http://www.quizlet.nl/feelthebeat/fotoboek/Sophia
    (dus gewoon het de foto van het meisje met de naam Sohpia in me fotoboek [a])



    Tekst;
    Heey, Hallo, ik ben Sophia!
    Ik ben 18 jaar, en volg sinds kort een opleiding styliste. Een vriendin van mij doet ook mee, dus het is echt super! Ik hou van shoppen, make-up, en natuurlijk mijn vriendinnen! Mijn hobbies zijn dansen, namelijk freestyle, en muziek. Wat ik echt haat zijn players, maar dat komt deels door mijn ex-vriendje... Verder heb ik ook spinnenangst. Ik ben best een lief meisje, hoewel ik ook mijn mond kan opentrekken als het nodig is! Verder lach ik graag en ben meestal vrolijk. Een slecht karaktertrekje van me is dat ik vrij koppig ben. Zoww, ik denk dat ik zowat alles gezegd heb.

    Greets, Sophia x




    Waarom deze rol?; Het lijkt me gewoon leuk om een opleiding styliste te doen, en dat je achteraf de vriendin van bill word is mooi meegenomen hea (A)



    Tips of sugessties voor het verhaal?; Nog niet, mss wel als ik er een deeltje van heb gelezen. Ik laat het je dan wel weten fzoo.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Volgens mij ben ik het origineelst want ik heb geen foto van een SceneQueen/emo girl ^^


    dus? x]


    Lalalalalalalala.

    Waha ff om te zeggen xP WIlik niets mee bedoelen hoor lieford ^^

    weet ik x'](A)


    Lalalalalalalala.

    Meisje die vriendin is van de hoofdrol bij de opleiding [latere vriendin Bill];

    info volgt..


    A. ikmisje.