• Ja, blijkbaar helpt 't als je je nachtmerrie hershrijft (: Morgen wordt het verder uitgelegd in een reportage bij Eén Vandaag.

    Je schrijft, nadat je een nachtmerrie hebt gehad, je droom op en herschrijft 't tot een goed einde. Ik dacht dat sommige van jullie daar misschien wel baat bij hebben.
    (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    goed idee, ik heb al jarenlang last van dezelfde nachtmerrie (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik zal het proberen.


    They fell in love, didn't they?

    Ik had laatst toch een vreemde nachtmerrie, joh. Ik had een virus in mijn computer en toen kwamen er allemaal foto's voorbij van vermoordde mensen. Je weet wel, levend verbrand, huid eraf geschraapt, ingewanden eruit gehaald en dat soort heerlijke foto's van dooie mensen.
    Was echt vreemd en doodeng, haha 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat helpt ook alleen maar voor bepaalde dromen hoor. Ik heb al van alles geprobeerd met nachtmerries en nachtterreur dat ik al jaren heb als ik slaap en zoiets helpt niet/amper voor mij. ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het schijnt bij heel veel mensen wel goed te werken, maar er zijn uitzonderingen, natuurlijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Soundeffect schreef:
    Ik had laatst toch een vreemde nachtmerrie, joh. Ik had een virus in mijn computer en toen kwamen er allemaal foto's voorbij van vermoordde mensen. Je weet wel, levend verbrand, huid eraf geschraapt, ingewanden eruit gehaald en dat soort heerlijke foto's van dooie mensen.
    Was echt vreemd en doodeng, haha 8D

    wooow, eng. Zoiets had ik voorlaatst ook in mijn droom. Alleen ik belande in een groot donker bos en overal om mij heen lagen dode mensen met hun ingewanden eruit. En ondertussen voelde ik iets achter mij aan rennen enz. Dus ik ook gauw rennen maar toen viel ik over een lichaam heen en overal bloed enzo. En toen stond er opeens iemand voor me met een scherpe bijl en wou mijn hoofd eraf hakken, maar gelukkig ging de wekker toen ;3


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    (...)
    wooow, eng. Zoiets had ik voorlaatst ook in mijn droom. Alleen ik belande in een groot donker bos en overal om mij heen lagen dode mensen met hun ingewanden eruit. En ondertussen voelde ik iets achter mij aan rennen enz. Dus ik ook gauw rennen maar toen viel ik over een lichaam heen en overal bloed enzo. En toen stond er opeens iemand voor me met een scherpe bijl en wou mijn hoofd eraf hakken, maar gelukkig ging de wekker toen ;3


    Waw, op zo'n soort momenten word je altij wakker, haha.

    Als je een droom gewoon verteld, droom je hem daarna ook nooit meer. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    iloveminke schreef:
    goed idee, ik heb al jarenlang last van dezelfde nachtmerrie (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik ga dat programma morgen kijken dan!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    iloveminke schreef:
    goed idee, ik heb al jarenlang last van dezelfde nachtmerrie (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik droomde altijd dat mijn moeder alleen uit een hoofd bestond [dom eigenlijk] en dat ze opeens een fiets in het water zag liggen. Op de een of andere manier kon ze hem eruit trekken maar toen werd het een groot mechanisch monster ding. En toen gingen we wegrennen maar we vergaten mijn ma, en dan gaat ze alijd dood o.o


    Trust me. I'm the doctor

    Ik vergeet mijn nachtmerries altijd. Ik word gewoon altijd doodsbang, trillerig en bezweet wakker, maar ik kan me niks meer herinneren. Uiteindelijk slaap ik die nacht dan helaas niet meer...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb bijna nooit nachtmerries, en als ik ze heb weet ik niet meer waar ze over gingen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Reticent schreef:
    Ik vergeet mijn nachtmerries altijd. Ik word gewoon altijd doodsbang, trillerig en bezweet wakker, maar ik kan me niks meer herinneren. Uiteindelijk slaap ik die nacht dan helaas niet meer...


    Opgeven is geen optie.