• Volgens mij niet veel mensen..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik niet, want ik was ziek. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik was ziek, maar anders was ik ook niet gaan staken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nop, ik niet. Maar er was bij ons op school wel een klas waarvan er maar tien mensen ofzo waren, omdat de rest was gaan stakenxD


    Remember that you're unique, just like everyone else.

    Een paar mensen van mijn school gingen na het vierde uur weg ofzo, ik bedoel, als je dan staakt doe dan de hele dag -______- Ze moeten trouwens wel 24 uur nakomen, hehe :3

    Mijn halve school ging staken, sukkels 0.0' het sloeg nergens op.


    Life is hard and then we die

    Horan schreef:
    Ik niet, maar blijkbaar was het een grote reclamestunt ofzo..

    Bij ons staakte volgens mij echt bijna niemand :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik niet anders had ik echt straf gekregen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    soort van gestaakt, want bij ons gebeurde er niks, dus we gingen langs een andere school. Hun hielden de straten bezet, en iemand had een zelfgemaakt mini bom gemaakt en late ontploffen en zo. D:


    They fell in love, didn't they?

    Heavily schreef:
    *steekt hand op*

    wij kregen een brief binnen dat als we gingen staken we 2 weken een blokrooster hadden, daar had ik het niet voor over ;)


    Trust me. I'm the doctor

    Ruocco schreef:
    Ik was ziek, maar anders was ik ook niet gaan staken.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.