• Oké sinds vandaag ben ik het zat. Me vriendin heeft een vriendje, terwijl ze nóóit heeft vertelt dat het haar vriendje is? Ik bedoel, dat vertel je dat toch wel. En wie bleek het te zijn? mijn aardsvijand, M. Echt hij heeft het me vandaag verteld. En hij heeft me erbij ook nog uitgescholden voor slet, omdat ik zei dat ik hem niet mocht enzo. En dus, was ik zó boos dat zij het mij gewoon niet had verteld. En we hebben een vriendinnengroepje, natuurlijk. En ik ken haar echt al vanaf groep 2 van de basisschool, gaat ze het helemaal aan iemand anders vertellen. En niet aan haar vriendinnengroepje, Sorry hoor!, maar ik vind echt dat ze het me minstens wel kon vertellen, dat was ik nu niet zo boos. Ik heb haar dan ook gebeld en verteld hoe ik me voel en wat hij heeft gezegt, en het enige wat ze zie is "O, oke". Oke toen was ik gewoon echt boos en wou ik niet meer praten dus hing ik op.
    Sorry dit moest er gewoon even uit. ;s

    EDIT; het is uit, zei ze maar niet door mij..

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 17:01 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    meisjes af en toe.. o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als ze hem leuk vind/van hem houd, dat moet je als vriendin jezelf er toch bij neerleggen dat ze met die gast samen is? Oke, het is raar dat ze het niet vertelde, maar misschien wist ze dat je zo ging reageren?

    Misschien durfde ze het niet te vertellen, aangezien jij hem niet mag? Hmm, alleen zij al weten waarom ze niets zei, dus je zult het haar echt even moeten vragen denk ik. (:

    Ja das best wel een beetje lullig.
    Misschien was ze ook bang om het je te vertellen, aangezien hij je "aardsvijand" is. Tis dan ook niet makkelijk, als je beste vriendin en je vrienje elkaar niet mogen. Maar wat hij heeft gedaan, van je uitschelden voor slet, dat slaat natuurlijk ook nergens op. Ik denk dat het beste is dat jullie een x met zn 2en ergens rustig gaan praten. Want als je vriendin hem dus echt leuk vindt enzo, dan zou je daar uiteindelijk ook mee moeten dealen. Komt vast allemaal wel goed (:


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Het is misschien wel lullig van haar, maar jij kan haar natuurlijk ook niet verplichten om alles met je te delen. (;


    your eyes are like stars in the night.

    Ik snap het wel hoor, als ik zou gaan met de aartsvijand van een vriendin van me zou ik het liever ook geheim houden.


    Life is hard and then we die

    Acceptance schreef:
    Als ze hem leuk vind/van hem houd, dat moet je als vriendin jezelf er toch bij neerleggen dat ze met die gast samen is? Oke, het is raar dat ze het niet vertelde, maar misschien wist ze dat je zo ging reageren?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lullig, maar het blijft haar leven, en haar eigen recht om iets voor dr te houden, hoe kut het is..


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Acceptance schreef:
    Als ze hem leuk vind/van hem houd, dat moet je als vriendin jezelf er toch bij neerleggen dat ze met die gast samen is? Oke, het is raar dat ze het niet vertelde, maar misschien wist ze dat je zo ging reageren?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik denk dat ze dat zelf moet weten. Ik kreeg in mijn 'vriendengroep' ook pas na een tijdje te horen wanneer iemand met een jongen had, en dan pas wanneer ik ernaar vroeg. So yeah, dat heb ik niet echt als iets noodzakelijks ervaren. Bovendien mag zij zelf kiezen met wie ze een relatie aan gaat. Dat jij en die jongen mekaar niet mogen staat buiten de kwestie. Zíj geeft kennelijk om hem. Dus ja, denk dat er weinig op zit dan het te laten varen en in dit geval de meest volwassene te zijn :]


    No growth of the heart is ever a waste

    -zucht- En op dit soort momenten besef ik dat lesbisch zijn flink kan tegenvallen... ;P


    Am I gay? I am ecstatic!

    Het is inderdaad wel een beetje lullig dat ze je dat niet vertelt, maar zoals de anderen al zeiden: misschien durfde ze dat niet. Daar kan ik nog in komen. Maar ik vind het eigenlijk wel raar dat ze alleen 'o, oké' zegt. Ik bedoel, dan praat je toch even met elkaar? Of als ze dat niet over de telefoon wilt, dan zeg je toch dat je even wil praten daarover? Dat vind ik eigenlijk nogal lullig.
    Nou ja, ik denk dat je het beste met je vriendin en haar vriendje apart kan praten. Dan kan je met beide even praten daarover en met dat vriendje zorgen dat het niet constant ruzie wordt :')


    To live would be an awfully big adventure

    Ik snap wel dat je daar boos over bent, maar bedenk wel dat het ook lastig is voor haar. Zij heeft het jou waarschijnlijk niet verteld omdat ze al bang was voor zo een reactie, en nou heb je haar angst waargemaakt door zo kwaad te reageren.
    Ik zeg niet dat alle schuld bij jou ligt ofzo. Maar als zij hem leuk vindt, laat haar dan gewoon. Waarschijnlijk is deze ruzie juist de reden dat ze het níét wilde vertellen, wat dus betekent dat ze jou niet minder aardig vindt, maar gewoon ook ongestoord met haar vriendje om wil kunnen gaan, wat mij begrijpelijk lijkt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan