• Okay,, dus ja, ik zoek een user hier op Q. Ik kan haar maar niet vinden. Ze heette Pinup en volgens mij ook Mamahert ofzo. Weeet niet meer. Ze schreef de verhaal: 'Dance with the devil' Die las ik en nog pas wilde ik die weer lezen, maar kon em niet meer vinden.

    Dus?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Tja, ik ben wat anders gaan schrijven met sommige verhalen/vlakken, ja.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Passerby schreef:
    (...)Ik zit hier gewoon nog maar op om bepaalde stories te lezen en tegen iemand te praten en uit verveling, want facebook enzo is ook maar saai.


    Ja oké dat kan wel.
    Maar er zitten hier echt serieus mensen die hier op zitten omdat echt like echt niks beters te doen hebben en daarom maar vriendjes worden met kleinere kindjes


    "Ignite, my love. Ignite."

    reyon schreef:
    (...)

    Oh, damn. Dat had ik niet verwacht. D:
    Nou ja, welkom terug. (krul)


    Gelukkig niet, lol. ;D
    Bedankt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ja oké dat kan wel.
    Maar er zitten hier echt serieus mensen die hier op zitten omdat echt like echt niks beters te doen hebben en daarom maar vriendjes worden met kleinere kindjes


    Mweh, de grote kindjes vinden het ook leuk om hier met elkaar te babbelen en verhaaltjes te schrijven hoor. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Mweh, de grote kindjes vinden het ook leuk om hier met elkaar te babbelen en verhaaltjes te schrijven hoor. :')


    Maar niet iedereen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 13:46 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    ImAwesome schreef:
    Dat is Nancy. Die is weg, profiel op inactief enz.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ja oké dat kan wel.
    Maar er zitten hier echt serieus mensen die hier op zitten omdat echt like echt niks beters te doen hebben en daarom maar vriendjes worden met kleinere kindjes
    lol, zo ben ik wel niet. Ik weet zelf niet hoe oud de meeste hier zijn. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sadistic.
    Ik zag meteen dat zij dat was :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Geeen idee..

    Ik ben 21 en ik vind het nog harstikke leuk, wat maakt het uit hoe oud je bent?


    What is youre favo scary movie?

    Neverminds oud verhaal

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 19:07 ]

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ja oké dat kan wel.
    Maar er zitten hier echt serieus mensen die hier op zitten omdat echt like echt niks beters te doen hebben en daarom maar vriendjes worden met kleinere kindjes

    Lol hoezo wordt je 'te oud' voor een forum? =P Vind je Rutger dan ook levenloos? =P


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Lol hoezo wordt je 'te oud' voor een forum? =P Vind je Rutger dan ook levenloos? =P

    Hier moest ik even om lachen (nerd)

    Sadistic schreef:
    (...)

    Mweh, de grote kindjes vinden het ook leuk om hier met elkaar te babbelen en verhaaltjes te schrijven hoor. :')

    En de kleine kindjes -voel zich aangesproken bij "kleine kindjes" (cat)- babbelen ook soms met de "grote kindjes"

    Maar ff Sarit:
    Jij ben like 13 en jij kan toch ook gewoon gezellig babbelen met Erica, die is like 18?
    Oké sommige mensen voelen zich beter omdat ze ouder zijn, maar dat zijn er maar een paar, maar de rest van Quizlet boeit het like geen ene fuck (krul)

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    En de kleine kindjes -voel zich aangesproken bij "kleine kindjes" (cat)- babbelen ook soms met de "grote kindjes"

    Maar ff Sarit:
    Jij ben like 13 en jij kan toch ook gewoon gezellig babbelen met Erica, die is like 18?
    Oké sommige mensen voelen zich beter omdat ze ouder zijn, maar dat zijn er maar een paar, maar de rest van Quizlet boeit het like geen ene fuck (krul)
    Ja ik ben hier enkel om kleine kindjes te trollen^^
    Okey dat is niet waar. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?