• zijn er mensen die vandaag gestaakt hebben? (:


    ik niet


    Me so good.

    Bij ons op school eiden ze dat je problemen kreeg als je zou gaan stakne.


    Food.

    Ik neem dus aan dat er niemand heeft gestaakt? :')
    (ik ook niet).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, ik ben gewoon naar school gegaan. En ik heb er verder niemand op school over gehoord, dus volgens mij is die staking op niets uitgelopen x)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik niet.


    Firm believer of all that is magic

    Onze school deed niet mee, maar zag het ook niet zitten, schreeuwen en platgedrukt worden in Den Haag, teriwjl het niet eens een concert is, tfoe D:

    nee maar ik was wel naar Amsterdam gegaan :X


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    nee, als mijn school ging staken moesten we nablijven en werden we gemeld bij de leerplicht omdat het dan word gezien als spijbelen, ookal is het de hele school, maakt niet uit, dan moet heel de school nablijven.

    en dat noemen ze nou de leukste school van nl ;/


    Smiling but close to tears.

    AMBERISHOT schreef:
    nee, als mijn school ging staken moesten we nablijven en werden we gemeld bij de leerplicht omdat het dan word gezien als spijbelen, ookal is het de hele school, maakt niet uit, dan moet heel de school nablijven.

    en dat noemen ze nou de leukste school van nl ;/

    Ik zou dan 12 uur moeten nablijven, ik had het er wel voor over, ik was dan toch niet de enige ik zou met nog iemand gaan staken (: Maar ik mocht niet van mijn moeder en ik ben ziek >.<


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik zou dan 12 uur moeten nablijven, ik had het er wel voor over, ik was dan toch niet de enige ik zou met nog iemand gaan staken (: Maar ik mocht niet van mijn moeder en ik ben ziek >.<


    awhh.
    ja ik had het wel over voor dat nablijven, maar dat melden bij de leerplicht ging me beetje te ver hoor. ;(


    Smiling but close to tears.

    Ik had stage dus nee ben niet naar school gegaan (krul)


    -

    Neh, ik zit op MBO, voor mij gelden die dingen sowieso niet. x'D


    Your make-up is terrible

    nee, die staking is nep ;D
    da was een groep kinderen die da op twitter hadden gezet, voor de gein. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    nee, die staking is nep ;D
    da was een groep kinderen die da op twitter hadden gezet, voor de gein. :'D


    whaha ind,.. en bij ons op school is er gedreigd dat als we dan niet op school komen een probleem hebben xD


    Only those who listen can hear

    Volgens mij geldt dat niet voor het HBO, onze school heeft vorig jaar al een keertje gestaakt. Tenminste, dat werd geregeld vanuit Link, studievereniging.


    No growth of the heart is ever a waste