• Ik heb totaal geen zin in school, normaal wel maar nu echt niet, 'kan ook liggen aan dat ik bijna niks geslapen heb dit weekend.' en ik moet binnen 5 minuten vertrekken, maar gelukkig moet ik nog een weekje naar school en heb dan 2 weken vakantie, dus nog even volhouden... wie heeft er allemaal volgende week ook vakantie?

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 7:50 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb pas over 4 weken ofzo 1 week vakantie.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Ik gelukkig, ik heb er echt nood aan!

    Ik ga over 2 weken met school naar Engeland, dan zijn we de maandag daarna vrij, vier dagen naar school en dan een week vakantie (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb vakantie vanaf donderdag ^^ Ik kan al niet meer wachten ^^


    Olive

    Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je school noemt. Deze week en volgende week moet ik nog naar school, waarbij ik vrijdag voor een praktische opdracht naar de Apenheul ga. Dan ga ik 4 dagen naar Parijs en op die vrijdag zijn we vrij. Daarna hebben we projectweek, dus dan hoef ik alleen maar naar de lessen toe als er geen activiteiten zijn. En daarna heb ik een week meivakantie. Heerlijk :)
    Haha, ik vind school op dit moment wel meevallen. Maar daarna ga ik het heel druk krijgen en dan zal het waarschijnlijk iets minder zijn x)


    To live would be an awfully big adventure