• Hi, (:

    Ik kan mijn liedjes die bij gedeeld staan - op Itunes - niet in mijn afspeellijst zetten. Weet iemand hoe ik dat moet doen, want ik kan ze ook nie op mijn ipod zetten. Dus daarom moet ik ze in mijn afspeellijst hebben.

    EDIT: De liedjes staan bij gedeeld, maar hoe krijg ik ze in m'n afspeellijsten? Want wat die onder mij zeggen, dat lukt niet.
    Please help me!

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 19:40 ]

    Niemand???

    je moet ze even opzoeken in je documenten, en dan aanklikken, zodat itunes ze afspeelt en ze in de afspeellijst belanden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    je moet ze even opzoeken in je documenten, en dan aanklikken, zodat itunes ze afspeelt en ze in de afspeellijst belanden.


    Het lukt niet.

    Je kan ook niet rechtstreeks slepen naar je iPod, je moet hem laten synchroniseren. Althans, bij mijn iPhone is dat tenminste zo.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Je kan ook niet rechtstreeks slepen naar je iPod, je moet hem laten synchroniseren. Althans, bij mijn iPhone is dat tenminste zo.


    Idd, dat is denk ik het probleem. Bij mij moet je het ook synchroniseren, want anders krijg je er inderdaad niks op. & Ik heb ook een iPod

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 7:05 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Sadistic schreef:
    Je kan ook niet rechtstreeks slepen naar je iPod, je moet hem laten synchroniseren. Althans, bij mijn iPhone is dat tenminste zo.

    Ik heb ook problemen met Itunes.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Gewoon via bestand > Toevoegen aan bibliotheek?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    En daarom werk ik niet met Ipod of Iphone of Itunes. Want het werkt allemaal helemaal raar xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Please, help me!