• Hee,
    Ik heb morgen dus gewoon school, maar school is wel het laatste waar ik zin in heb ;x alleen hebben jullie tips om ziek te zijn ? Ik moet dan wel echt goed ziek zijn want anders mag het niet, ben laatst ookal ziek geweest dissen hebben jullie tips?

    X<3


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ehm, thermometer even tegen lamp houden en dan laten zien dat je echt ziek bent? I don't know.

    Gewoon gaan. Het is voorbij voor je het weet haha :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hier was onlangs toch ook al een topic over?

    Eh, dit deed ik in de 1e altijd (heel slecht); ik stak een vinger in m'n keel. Niet omdat ik m'n eten eruit wilde hebben, maar daar ga je wel van kokhalzen en daarna voel je je toch beroerd! Maar dat is niet zo'n beste. Eh.. hou jezelf zo lang mogelijk wakker, dan ben je morgenochten in ieder geval behoorlijk dood. Krijg je btw ook koppijn van.


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    Hier was onlangs toch ook al een topic over?

    Eh, dit deed ik in de 1e altijd (heel slecht); ik stak een vinger in m'n keel. Niet omdat ik m'n eten eruit wilde hebben, maar daar ga je wel van kokhalzen en daarna voel je je toch beroerd! Maar dat is niet zo'n beste. Eh.. hou jezelf zo lang mogelijk wakker, dan ben je morgenochten in ieder geval behoorlijk dood. Krijg je btw ook koppijn van.
    Haha oke , maar dat lukt mij nooit want ik probeerde wel is me vinger in me keel te steken omdat ik ziek wou worden maar ik ging niet spugen ;0


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik moet het echt snel weten want dan kan ik het vanavond nog doen (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Uhm,..
    Lang wakker blijven, dan ben je heel moe,
    Ik weet niet of je keel een beetje gevoelig is, maar als dat zo is, kun je ook een beetje gaan nep hoesten, dan begin je vanzelf echt te hoesten, Als je dit op de wc doet, en zegt dat je hebt overgegeven.. (spuit daarna luchtvervrisser, zo kan je moeder/vader ook niet zeggen, het stinkt niet) Neem van uitjezelf een goed ontbeid voor je maag (Rijpe banaan)
    Ga dan met je armen om je maag zitten, kijk tries en roep godver, stomme buik.. ofzo.. een beetje aankoeken, mischien net doen of je het wel wilt proberen, en dan.. dan wordt het ineens nog een stukje erger, dan zet je een beetje traantjes/natte oogjes in, en zegt zielig, mama,papa het lukt echt niet...

    Maar mischien is het beter om gewoon naar school te gaan..achja, moet je maar kijken...

    by the way, als je wilt zeggen dat je de griep heb, moet je het volgende weten, als je echt de griep hebt, duurt dit langer dan 1 dag, meestal 3 of 4 dagen (soms 2 of 5, maar 1 dag, kan niet....)

    bestXstories schreef:
    Uhm,..
    Lang wakker blijven, dan ben je heel moe,
    Ik weet niet of je keel een beetje gevoelig is, maar als dat zo is, kun je ook een beetje gaan nep hoesten, dan begin je vanzelf echt te hoesten, Als je dit op de wc doet, en zegt dat je hebt overgegeven.. (spuit daarna luchtvervrisser, zo kan je moeder/vader ook niet zeggen, het stinkt niet) Neem van uitjezelf een goed ontbeid voor je maag (Rijpe banaan)
    Ga dan met je armen om je maag zitten, kijk tries en roep godver, stomme buik.. ofzo.. een beetje aankoeken, mischien net doen of je het wel wilt proberen, en dan.. dan wordt het ineens nog een stukje erger, dan zet je een beetje traantjes/natte oogjes in, en zegt zielig, mama,papa het lukt echt niet...

    Maar mischien is het beter om gewoon naar school te gaan..achja, moet je maar kijken...

    by the way, als je wilt zeggen dat je de griep heb, moet je het volgende weten, als je echt de griep hebt, duurt dit langer dan 1 dag, meestal 3 of 4 dagen (soms 2 of 5, maar 1 dag, kan niet....)

    Als je een echte griep hebt duurt dat meestal 1 tot 2 weken. Ik loop er nu al bijna 2 weken mee.. =(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Een tabak blaadje onder je tong doen, dan ga je heel erg zweten en word je wit.
    Of een uit onder je arm dat heeft precies hetzelfde effect.
    Of brood in je mond stoppen en dan thee en dan uitspugen.
    Lijkt net kots.
    Succes! :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Elastic schreef:
    Ehm, thermometer even tegen lamp houden en dan laten zien dat je echt ziek bent? I don't know.

    Bij mij lukt dat niet, want mijn moeder staat er altijd bij voor de zekerheid dat ik niks doe.. blugh --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Heel lang opblijven..
    Maar als ik mijn vinger in mijn keel duw om te spugen lukt mij dat ook niet, maar ik krijg wel traan ogen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ligt het aan mij of maakt iedereen topics aan dat ze geen zin meer hebben in school? x'D
    Volgens mij is iedereen gewoon toe aan vakantie. (nerd)

    Ik ben ECHT ziek :(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Uhm, ga onder je dekens liggen en wrijf met je handen/dekens over je wangen en voorhoofd zodat die warm worden. roep met een zielig stemmetje je moeder. Zeg dat je hoofdpijn/keelpijn hebt. Ga een beetje huilen. En antwoord op de vraag van je moeder of je thuis wilt blijven. *Zucht* ik weethet niet, ik wil niet mijn so/pw gaan verknallen. blablabla

    Bij mij werkt het, maar ik ben nu ziekjes, maar niet doodziek ofzo. Dus ik heb dit vanochtend ook gedaan.

    Maar ik weet niet of je moeder je thuis laat met hoofdpijn en keelpijn, misschien moet je ook een beetje buikpijn faken?
    Dat doe ik ook soms als ze me toch naar school wilt laten gaan.
    En ik doe het nooit als ik helemaal fit ben, dan ga ik gewoon naar school. Maar als ik van mezelf voel; ik heb barstende koppijn, ik ga dat proefwerk straks verknallen, dan maak ik er soms een groot drama van ;L


    Me so good.

    Hahaha x'D ik zei gewoon dat ik geen zin heb en ik ben thuis :P

    Gewoon echt ziek worden. (krul)
    Of idd de halve nacht niet slapen, dan voel je je morgen ook wel beroerd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan