• Superawesomefantastischgeweldigonbeschrijflijkcool :x
    Ik ging logeren bij een goede vriendin van mij en haar beste vriend bleef ook slapen, het was de eerste keer dat wij elkaar tegenkwamen en ik ben nu echt helemaal smoorverliefd op hem en we hebben nu ook wat, en daar ben ik zo ongelooflijk blij mee! :'D
    En ik moest een examen in stijldansen doen zaterdagavond. De 20 paren die het beste dansten mochten door naar de clubkampioenschappen, en mijn danspartner en ik zijn door!
    Mijn weekend was dus echt great, en ik moest dat even kwijt. Iemand ook een geweldig weekend gehad? :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Voiceless schreef:
    Gisteravond ben ik BIJNA van scouting afgetrapt samen met nog 3 anderen. Maar we hebben geluk gehad en mogen blijven (krul)

    Wat hebben jullie gedaan dan? o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb een vreselijk weekend gehad,alleen maar gesnottert -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Soulweeper schreef:
    (...)
    Wat hebben jullie gedaan dan? o.o


    Na de opkomst een biertje gedronken in het bos, maaar:
    - 2 van ons zijn nog geen 16
    - de andere van 16 had geen toestemming haha
    - we hadden ons uniform nog aan
    - De begeleiding zei dat ze na de opkomst niet meer verantwoordelijk voor ons zijn, dus wij vonden dat het wel mocht en zo.

    Ze waren bóóóóóóóóós! En omdat we wouden gaan blowen voor een opkomst (hebben we nooit gedaan, was alleen maar een idee), waren ze ook niet blij mee :'D. En we hadden niets geregeld voor kamp en we zijn de kas kwijt en zo (krul)

    Serieus wij zijn de slechste RS ooit hoor.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, heel geweldig. Vooral gisterenavond. :9~

    Gisteren ben ik naar de bios en de stad geweest met mijn vriendje. En vandaag ben ik -alweer- naar de stad geweest en heb ik vans gekocht. (:


    Never wait for perfection, just make it.

    Aaah , wat superleuk!,
    Wat supergaaf !,
    Mijn weekend was wel leuk (:

    Leuk, mijn weekend was gewoon. Geshopt, uitgeslapen en zo.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.