• Jaa , ik heb 10 mensen nodig voor 1 Justin Bieber story..Intresse?,en kun je goed schrijven?..Reageer dan hier.Als er 10 reacties gevuld zijn..of meer? kies ik dan 10 mensen.En met ze 10nen gaan we dan erover houden waar het over zal gaan.In iedergeval wel over Justin Bieber..
    Liefs Yasmien(flower)

Het lijkt me nogal moeilijk om met tien verschillende personen aan één verhaal te schrijven, maar veel succes (:

-Geen JB fan.

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Sawtooth schreef:
    (...)

Hoezo na-aper? Jij bent niet de enige met zulke ideeën. (:

Dude, ga je ergens ander mee bemoeien ofzo.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Tragically schreef:
    Het lijkt me nogal moeilijk om met tien verschillende personen aan één verhaal te schrijven, maar veel succes (:

-Geen JB fan.

Ik heb het al gedaan hoor, en het ging wel makkelijk..

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Usually schreef:
    (...)
    Dude, ga je ergens ander mee bemoeien ofzo.

Ik zag het alleen ja, sjemig. Bemoei jij je dan ook niet met háár ideeën.

[ bericht aangepast op 3 april 2011 - 19:11 ]

We accept the love we think we deserve.

Sawtooth schreef:
    (...)

Ik zag het alleen ja, sjemig. Bemoei jij je dan ook niet met háár ideeën.

En bay the way, dat van die na-aper is een grapje, natuurlijk mag ze dat doen van me dus?

Usually schreef:
    (...)
    En bay the way, dat van die na-aper is een grapje, natuurlijk mag ze dat doen van me dus?

Het zag er anders niet uit als een grapje. (:

Sawtooth schreef:
    (...)

Het zag er anders niet uit als een grapje. (:

Omdat jij ook altijd dingen anders opvat (;

Usually schreef:
    (...)
    Omdat jij ook altijd dingen anders opvat (;

Ja, zo ben ik. Neem me zoals ik ben en anders mag je oprotten. (:

Sawtooth schreef:
    (...)

Ja, zo ben ik. Neem me zoals ik ben en anders mag je oprotten. (:

Niet voor jou.

Usually schreef:
    (...)
    Niet voor jou.

Jammer dan hé.
    Pff, alsof jij 'origineel' bent, sjonge. Ik snap jou niet hoor. Laat dat kind gewoon doen met haar stories wat ze wilt!

Sawtooth schreef:
    (...)

Jammer dan hé.
    Pff, alsof jij 'origineel' bent, sjonge. Ik snap jou niet hoor. Laat dat kind gewoon doen met haar stories wat ze wilt!

Man ga ergens liggen lopen zeiken ja?

Rustig aan please?..Ik ben beide met jullie bevriend.Ik ga geen ruzie zoeken,maar alstublieft rustig? ,Jullie waren vroeger vrienden.En gelijk ruzie om een klein ding die groeide in een grootte gebeurtenis.

ik schrijf normaalgezien geen JB, maar ik wil ook wel, als je er nog geen tien hebt

"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

Usually schreef:
    (...)
    Man ga ergens liggen lopen zeiken ja?

Punt 1: Ik ben geen man. Punt 2: Ik zeik niet, ik vertel de waarheid. :Y)

Sawtooth schreef:
    (...)

Jammer dan hé.

Guys doe is gewoon normaal.