• Ik heb een 7,4 en 8,1 voor frans! :'D (dubbele niveau)
    Ik ben super slecht in frans en haal meestal 4 of 5 (en dan blijf ik nog steeds voldoende staan o.o) En ik vond het ook nog een moeilijk hoofstuk:Y)

    iemand nog goede cijfers gehad?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb net gezien dat ik voor mijn PW EC. een 9,1 gehaald heb :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Yeah gefeliciteerd ik had laatst ene 6 voor Frans dacht echt dat ik een 2 had aangezien me vriendin een 4 had. Het was me 3 voldoende in het jaar

    Ik heb een 8.5 voor geschiedenis gehaald. De hoogste van heel 4 havo -trots-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn hoogste cijfer voor een toets van Frans waarvoor ik moest leren was een 5.7 en die telde 1 keer mee. Nu een 5.5 en die telt 3 keer mee, maar voor de rest haal ik allemaal 4'en enzo. Bahlve voor luistertoetsen enalles!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn hoogste cijfer voor Frans was een 10, en mijn laagste een 8 ofzo? (:


    Opgeven is geen optie.

    omg, als ik zo'n hoog cijfer voor mijn vorige toets zou halen zou ik hem heilig verklaren_O_
    ik ben ook super slecht in frans (had een 1.8 voor een herkansing van een 1, oeps!) en heb ook bijles enzo...
    en nu wil ik mijn cijfer weten!:O


    The time you enjoy wasting is not wasted time.

    ja een 9 voor duits. (:


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    gefeliciteerd, k wou dat ik die cijfers haalde voor frans ^_^


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Wow goed gedaan :D Gefeliciteerd(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb morgen een supermoeilijke toets scheikunde en ik heb net een 8.7 gehaald voor de oefentoets. So.. ik ben nu wel blij ja.


    It's time to be happy again.