• moet een chapter gemiddeld zijn van een story? (:

    Stem 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit, maar als ik zou moeten kiezen dan 400-600.

    400-800
    Ik heb maar gestemd voor 600-800. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ikzelf hou echt van lange hoofdstukken, dus boven de 800 woorden. Anders is er meestal zoveel in een heel klein stukje gepropt, omdat degene die de story maakt het ook spannend wil houden per stuk. Maar dan gaat naar mijn mening alles gewoon veel te snel en oppervlakkig. Je moet dingen gewoon uitgebreid, aandachtig schrijven en niet alles te geforceerd snel willen laten gebeuren, dus daarom liever meer woorden.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gesture schreef:
    Ikzelf hou echt van lange hoofdstukken, dus boven de 800 woorden. Anders is er meestal zoveel in een heel klein stukje gepropt, omdat degene die de story maakt het ook spannend wil houden per stuk. Maar dan gaat naar mijn mening alles gewoon veel te snel en oppervlakkig. Je moet dingen gewoon uitgebreid, aandachtig schrijven en niet alles te geforceerd snel willen laten gebeuren, dus daarom liever meer woorden.


    Heb ik ook altijd :P Ik irriteer me aan chapters van like 400 woorden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    <400


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ben niet te vinden voor lange chapters.
    Daarom dat ik nooit stand alone's lees.
    Ik haat lezen, dus ja...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ga voor 600-800. Ik heb er een hekel aan als één hoofdstuk à 800 woorden wordt opgedeeld in 4 hoofdstukken.. maar 1500 woorden lukt me ook niet. ;3


    It's time to be happy again.

    Gesture schreef:
    Ikzelf hou echt van lange hoofdstukken, dus boven de 800 woorden. Anders is er meestal zoveel in een heel klein stukje gepropt, omdat degene die de story maakt het ook spannend wil houden per stuk. Maar dan gaat naar mijn mening alles gewoon veel te snel en oppervlakkig. Je moet dingen gewoon uitgebreid, aandachtig schrijven en niet alles te geforceerd snel willen laten gebeuren, dus daarom liever meer woorden.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.