• ToverstokJ en ik hebben samen een story genaamd 'Black Snow'.

    Alleen, hij wordt zeer weinig gelezen en we hebben maar 3 reacties van 1 persoon.. Dus mijn vraag is; Heeft iemand tips om het aantrekkelijker
    te maken of tips voor de schrijfwijze?
    Misschien gedetailleerder of juist minder etc.

    Dus alsjeblieft, beetje opbouwende kritiek en tips om het aantrekkelijker
    te maken? (:

    Xx


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    * een andere template
    * Mindere lange hoofdstukken
    Ik vind het mooi geschreven.

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 21:02 ]


    <3

    Andere template? Wat raad je aan?
    En waarom minder lange hoofdstukken? Lol :'D
    Ik irriteer me juist altijd aan korte hoofdstukken..
    Ik maak wel even poll anders, kijken wat de mensen prettig vinden.
    En bedankt (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Andere template? Wat raad je aan?
    En waarom minder lange hoofdstukken? Lol :'D
    Ik irriteer me juist altijd aan korte hoofdstukken..
    Ik maak wel even poll anders, kijken wat de mensen prettig vinden.
    En bedankt (:


    De linkste blokken een fijnere kleuren geven wat bij de rest van het template hoord.
    Hmm, ik heb meteen zo'n gevoel van oh dat is veel lezen. (zo reageer ik) misschien kun je ook de tekst mooier opmaken zodat het minder lijkt. Bijvoorbeeld door te centreren, of naar links of recht de tekst.


    <3

    haha, zal ik even doen :'D

    Ik maak altijd expres lange chapters.
    *Faalt* :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou je aan een minimum & maximum aantal woorden per chapter houden. Van 200 naar 1000 woorden is plots wel een heel groot verschil en vind ik niet zo prettig om te lezen.


    Let the Night embrace you

    Ik zou er een duidelijkere inleiding bij doen want nu weet je nog niet precies waar het over gaat.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nimf schreef:
    Ik zou je aan een minimum & maximum aantal woorden per chapter houden. Van 200 naar 1000 woorden is plots wel een heel groot verschil en vind ik niet zo prettig om te lezen.


    Komt omdat Toverstokj veel korter schrijft dan ik, maar we zullen erop letten dan voortaan ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Decay schreef:
    Ik zou er een duidelijkere inleiding bij doen want nu weet je nog niet precies waar het over gaat.


    Komt voor mekaar (Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb tips toegepast, behalve min-max voor chapters, gaan we rekening mee houden vanaf nu. Is het nu al beter? (:

    ~ Lange chapters zijn opgedeeld in stukken, op deze manier kunnen de mensen die van lange chapters houden lekker lezen en die van korte chapters kunnen de chapter in stukken lezen (:

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 21:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iemand anders nog tips? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zou er iemand r4r willen?

    Reclame voor reclame. Wij droppen reclame in een chapter van onze story, jij voor ons. Iemand interesse?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -> Titel aangepast, alleen help is niet toegestaan.


    I am an idiot, I move.

    hortons schreef:
    * een andere template
    * Mindere lange hoofdstukken
    Ik vind het mooi geschreven.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.