• Verhaallijn komt nog, maar ik heb nog geen echte samenvatting.
    Het is een Justin Bieber verhaal.

    Rollen
    -De meisje die verliefd word op Justin Bieber.
    - Beste vriendin van dat meisje
    - Meisje die verliefd word op Ryan Butler.

    Die drie heb ik alleen nodig. Kunnen jullie me alsjeblieft gaan helpen?

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Photo + Beschrijving uiterlijk:
    Houd van en Haat:
    Crush:
    Extra:


    Alvast bedankt!!

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 21:46 ]


    I love BTR and One Direction!

    Volledige naam: Daisy Amber Bell
    Leeftijd: 15 jaar
    Karakter: Daisy is een aardig en behulpzaam meisje. Ze weet precies wat ze wilt en hoe ze dat wilt. Als iets anders loopt dan ze had gepland wordt ze daar heel geïrriteerd van. Daisy is gek op haar vriendinnen en is het liefste de hele dag bij hun. Ze is een pittige tante. Ze zegt precies wat ze denkt en dat wordt haar niet met dank afgenomen. Toch weet ze zich overal weer op een of andere manier uit te praten.
    Photo + Beschrijving uiterlijk: Daisy heeft mooie blonde krullen met een rode gloed erdoor heen. Haar grijze ogen sprankelen uit haar gezicht. Daisy heeft overal sproetjes waar ze soms helemaal gek van wordt. Na 2 jaar beugelen heeft ze ook eindelijk dat witte strakke gebit. Daisy gebruikt niet veel make-up. Ze gebruikt alleen wat mascara, lip-gloss, oogpotlood en oogschaduw. Daisy houdt van blote kleding. Ze heeft veel hempjes en shortjes. Ze is daar helemaal weg van. klik
    Houd van en Haat: Daisy is gek op winkelen, films kijken, JDB, stappen, muziek luisteren, zingen, met vrienden chillen. Maar ze heeft een hekel aan arrogante mensen, barbie’s, school en heavy metal.
    Crush: Justin Bieber
    Extra: Daisy’s vader is overleden toen ze 5 was. Ze weet niet veel meer van hem maar heeft het nog altijd moeilijk als je ‘perfecte’ gezinnetjes ziet lopen. Verder heeft ze een 2 zussen (Olivia en Anna) en een broertje (Max).


    You don't know what you got until is gone

    leeftijd:sheydi
    leeftijd:15 jaar
    karakter: lief, betrouwbaar
    uiterlijk:lang zwart haar groene ogen
    beentje kort.
    crush:op justin bieber
    xx


    Look in my eyes and you see what you mean to me

    Ik bedoelde I love the way you smile en geen smilen


    I love BTR and One Direction!

    Africa schreef:
    Volledige naam: Daisy Amber Bell
    Leeftijd: 15 jaar
    Karakter: Daisy is een aardig en behulpzaam meisje. Ze weet precies wat ze wilt en hoe ze dat wilt. Als iets anders loopt dan ze had gepland wordt ze daar heel geïrriteerd van. Daisy is gek op haar vriendinnen en is het liefste de hele dag bij hun. Ze is een pittige tante. Ze zegt precies wat ze denkt en dat wordt haar niet met dank afgenomen. Toch weet ze zich overal weer op een of andere manier uit te praten.
    Photo + Beschrijving uiterlijk: Daisy heeft mooie blonde krullen met een rode gloed erdoor heen. Haar grijze ogen sprankelen uit haar gezicht. Daisy heeft overal sproetjes waar ze soms helemaal gek van wordt. Na 2 jaar beugelen heeft ze ook eindelijk dat witte strakke gebit. Daisy gebruikt niet veel make-up. Ze gebruikt alleen wat mascara, lip-gloss, oogpotlood en oogschaduw. Daisy houdt van blote kleding. Ze heeft veel hempjes en shortjes. Ze is daar helemaal weg van. klik
    Houd van en Haat: Daisy is gek op winkelen, films kijken, JDB, stappen, muziek luisteren, zingen, met vrienden chillen. Maar ze heeft een hekel aan arrogante mensen, barbie’s, school en heavy metal.
    Crush: Justin Bieber
    Extra: Daisy’s vader is overleden toen ze 5 was. Ze weet niet veel meer van hem maar heeft het nog altijd moeilijk als je ‘perfecte’ gezinnetjes ziet lopen. Verder heeft ze een 2 zussen (Olivia en Anna) en een broertje (Max).


    Ik vind hem heel leuk, maar zou ik misschien Amber Daisy Bell doen?

    Wat je allemaal heb geschreven vind ik echt supergoed!!


    I love BTR and One Direction!

    Bieberholic schreef:
    (...)

    Ik vind hem heel leuk, maar zou ik misschien Amber Daisy Bell doen?

    Wat je allemaal heb geschreven vind ik echt supergoed!!


    Ook goed


    You don't know what you got until is gone

    Naam ; Yasmien of Melanie
    Leeftijd ; 16 jaar.
    Karakter ; Betrouwbaar,Lief/Aardig .Ze houd van haar lieve vriendin Megan Jane.Ze zijn al bevriend sinds hun 2de op de zandbak -XD-.
    Ze haat mensen die liegen,arrogant zijn,en natuurlijk school en huppelkutjes zijn.Ze houd van haar vriendin Megan Jane,Zingen,Dansen,met instrumenten spelen en ze is verslaafd aan Starbucks.Haar Crush ; Ryan Butler.Extra's: Megan Jane haar neef is Ryan Butler.En zo leert Yasmien/Melanie Ryan Butler kennen en ze worden dan verliefd op elkaar nemen relatie.En Justin word dan erg jaloers enzo.En Yasmien/Melanie woont bij haar tante en oom want haar Moeder en Vader zijn overleden.En niemand weet het zelfs Megan niet.
    Photo + Beschrijving uiterlijk ; Yasmien/Melanie heeft lang bruin style haar.Bruine ogen.En ze gebruikt vaak Mascara,Oogpotlood,Lip-gloss.En ze draagt vaak Shortjes en strakke broeken , sneakers.En foto ? hieronder

    Spongebobbie schreef:
    (...)



    Zal ik gebruiken, thank you!


    I love BTR and One Direction!

    Doe please niet Daisy dat is kut naam :X

    Ik ga Amber doen.


    I love BTR and One Direction!

    Volledige naam: Swann Norell Frisch
    Leeftijd: 15 jaar
    Karakter: Swann is naast Amber een lief en verlegen meisje. Ze weet nooit goed wat ze moet zeggen en denkt altijd twee keer na voordat ze iets doet. Swann is onzeker over haarzelf. Dat straalt ze ook wel een beetje uit. Swann is lief en betrouwbaar. Als ze je vertrouwd heb je haar helemaal. Ze zal nooit een geheim doorvertellen. Ze zal je trouw blijven.
    Photo + beschrijving: Swann heeft lange blond haren. Ze heeft haar haar vaak in een nonchalante vlecht. Ze heeft prachtige blauwen ogen die erg opvallen. Swann heeft een beetje een nonchalante uitstraling maar ze is erg verlegen. Swann is gek op shortjes en sieraden. Swann heeft heel veel ringen en armbanden. klik
    Houd van en Haat: Swann houdt van haar vriendinnen en haar vriendje. Ze houdt graag film avondjes en feestjes. Swann is graag bij haar familie in Zweden. Ze heeft een verslaving aan chocolade. Swann houdt absoluut niet van arrogante, te zelfverzekerde mensen.
    Crush: haar vriendje Daniel
    Extra: Swann is toen ze 10 jaar was uit Zweden gekomen. Een groot deel van haar familie woont daar nog.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 10:23 ]


    You don't know what you got until is gone