• .. Aangezien ze probeert te doen alsof ze verstand van top-40 muziek heeft! Haha, mijn moeder is echt een geniaal persoon. Er staat dus nu TMF aan hier. Begint ze ineens het hele refrein van Ik ga hard van de Partysquad te zingen. En net hoor ik haar dus ratelen over een ander liedje.
    Mama: 'Ik vind dit toch zo'n mooi liedje hè! René.'
    Ik: 'René? Waar heb jij het over?'
    Mama: 'Over dit liedje, René.'
    Was grenate er dus op. Haha, mijn moeder is een genie. Ik heb hier echt zolang om zitten lachen, hahaha.

    Hebben jullie ook zulke geniale ouders?

    Jup <'3 ze vind Firework leuk, en Whe are who whe are.(krul)


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Nope, de mijne zijn saai en hebben echt geen verstand van muziek.
    Komt mn vader aan met de krant:
    'He, ik zie dat er een of ander concert is van ene Justin Bieber.. Ken je die? Is dat wat?'
    Ik dacht echt zooo.. Rot op met je Justin Bieber.. hoe durf je..:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    haha, ik ga hard ik ga lekker ik ga los en we doen het allemaal ja we doen het allemaal ja we doen het allemaal, ik zou kapot gaan als mijn moeder dat zong.
    Maar mijn ouders zijn ook wel geniaal! Ik heb glee karaoke en heb mijn ouders er eens stiekem op betrapt dat ze zich uit zaten te leven bij don't stop believin' haha:)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Mijn moeder is nog heerlijk jong voor haar leeftijd ;D


    -

    Genius schreef:
    Mijn moeder is nog heerlijk jong voor haar leeftijd ;D


    Haha, beter! De mijne is juist nog erg jong, maar is oud voor haar leeftijd. Hahaha. (:

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 14:40 ]

    Mijn moeder zingt Grenade mee. Maar ze kan echt helemaal geen Engels dusja...

    Igh wil katsj a grunate fur yuuu


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn moeder vind al mijn muziek ook leuk, alleen is ze Frans dus ze kan amper engels en als ze mee zingt is het grappig.:Y)


    The best things in life aren't things.

    Mijn ouders luisteren wel naar coole muziek zoals Zornik, Linkin Park en Papa Roach, maar de muziek waar mijn zus en ik naar luisteren, vinden ze maar niets.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Mijn ouders vinden Justin Bieber goed, haha. Omdat ik er zo'n fan van ben, elke minuut zijn muziek op heb staan, zijn ze het ook leuk gaan vinden :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik en me vader hebben dezelfde muziekstijl, hij houd van Valerius, 30 Seconds To Mars enzo en ik hou van Sting, Doe Maar enzo door hem :)
    Met mijn moeder heb ik geen 1 muziekding gemeen


    dream, dare, fly!

    M'n vader luistert vanalles.
    Top-40, oude muziek, Turkse muziek.
    En mijn moeder gewoon de radio ;e


    I live for the applause, you will die for it.