• Mijn moeder had toch een 'o zó' leuke 1 april grap. Ik zat 's ochtends op de bank tv te kijken, want ik had vrij van school. Komt m'n moeder beneden gaat computeren (de krant lezen) en draait zich om naar mij. "Wist je dat Tokio Hotel gaat stoppen?" Echt mijn maag draaide zich om. Ik schrok me de tering. Nooit, had ik gedacht dat ik zo zou reageren. Het enige wat ik deed was staren, ik haalde niet eens meer adem! Eerlijk gezegd had ik echt never nooit gedacht dat ik zo zou reageren op het feit dat Tokio Hotel zou 'stoppen'. x)
    Even om het nuttig te maken. Wat is er bij jullie uitgehaald?

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 9:31 ]

    Niks ;o


    Alleen maar tranen van geluk

    Niks, gelukkig (:

    EmpireAngel schreef:
    Niks, gelukkig (:

    niets, zelf op school zijn er amper/geen grappen uigehaald. Best vreemd ^^


    The soul needs autumn.

    Hm, nee alleen de grap: 'hé je veter zit los' is gisteren wel vaak genoeg voorbij gekomen.


    Everything is worse without music.

    Bij ons vond een jochie het grappig om stinkbommen te gooien. -ik ga hem slaan-
    Maar, waarschijnlijk krijgt hij interne schorsing voor een paar uur.

    En op de manege hadden ze gezegd dat de ezel die er staat [Ferrari - mannetje] een kleintje had, en dat hij in de stal was bij de konijnen. Nja, dat was té voorspelbaar en inderdaad stond er op het hok v.d konijnen een baby-ezel knuffelbeest met een blaadje en daarop; 1 april! -__-'


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    lindsbeest schreef:
    niets, zelf op school zijn er amper/geen grappen uigehaald. Best vreemd ^^


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Mn vriendin heeft bij een pc alle toetsen verandered ;x
    Enja ook bij ons op school gooide iemand een stinkbom ;o


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik weet niet of het voor 1 april was of omdat het voor een aantal 4e klassers de laatste dag was maar.. Er liepen 2 kippen in de aula en een duif. Ze hadden de trapleuningen met zeep besmeurd, iets met chloor gedaan bij de jongens wc's, wc papier echt overal en door al dat mochten we in de pauzes of tussenuren nergens naar toe. Als je in de aula zat moest je daar blijven, zat je buiten werden alle deuren op slot gedaan en het hek dicht en kon je dus ook nergens heen. Leek net eeen gevangenis.


    Forever.

    Linyola schreef:
    Hm, nee alleen de grap: 'hé je veter zit los' is gisteren wel vaak genoeg voorbij gekomen.


    We accept the love we think we deserve.

    lindsbeest schreef:
    niets, zelf op school zijn er amper/geen grappen uigehaald. Best vreemd ^^


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij mij niets. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    EmpireAngel schreef:
    Niks, gelukkig (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    niks, maar op school hadden ze in een lokaal alles overhoop gegooit. We mochten inplaatsvan les in de aula koekjes eten en we kregen drinken :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bij mij niks, echt verbaasd.
    Maar mijn neefjes hadden (5 en 7) hadden wel grappen uitgehaald met mijn oom en tante.. echt superlief!
    Natuurlijk hebben mijn oom en tante ze wel teruggepakt. . Dat vonden ze iets minder leuk.:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?