• Hoii heey haai(A)
    hier is die hé, en niet duwen (A) xD

    kiss


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol ;vriendin Georg of chatvriendin Bill

    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school players

    Plaatje;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;



    Haai

    Ik ben dus Kim.
    Ik ben 18 jaartjes oud.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players
    whaa ik moet gaan zie je later(K)


    -XxX- Kim

    Naam:michelle
    Leeftijd:17
    Hobby's: computeren. bioscoop. milkshakes drinken. winkelen. af en toe paardrijden.
    Karakter: lief. onzeker. gevoelig. iets te snel me woordje klaar. vrolijk.
    Tekstje:Heey <3
    ik ben michelle. en ben eindelijk 17 jaar. Ik woon in duitsland bij me vader en zijn vriendin. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder kon niet voor me zorgen. Ik sta bekend om het meisje dat altijd iets zegt voordat ze nadenkt. Zo ben ik nou emaal. Ookal heb ik vaak genoeg mijn stille en onzekere moment. Ik hou heel erg van milkshakes , mijn vriendinnen, de bioscoop, en ook heel erg van mijn half zus. Ik heb een hekel aan muggen. players. en arrogante kinderen. Ik hou trouwens ook van computeren. vooral msnen. Ik ga nu al bijna een jaar om met een jongen. hij is als een goeie vriend voor me terwijl ik hem niet eens in het echt kan. Ik voel me heel prettig bij hem . het voelt allemaal zo vertrouwd. Maar ik moet gaan ik en me zus gaan winkelen <3
    xX.
    Foto(hoeft nie van jezelf)http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/05/ashlee-simpson.jpg
    rol ; chat meisje van bill of vriendin georg!
    xX. michelle
    ik hoop dat ik een rol heb (A)

    chatvriendin [oooh ni de eerste =[ ]

    Naam:

    joyce

    Leeftijd:

    16

    Hobb's:

    op msn met m'n chat-vriendje n_n,shoppen,partys.

    Karakter:

    eigenwijs,jaloers,grote mond,lief en spontaan.

    Tekstje:

    Héééj,mijn naam is joyce en jha..ik ben 16 n_n.Ik heb niet echt een intresant leven.ik bedoel,ik ga naar school..en heb maar 2 dagen per week vrij.maar net zoals elk meisje houw ik van shoppen en is het een zeer grote verslaving,ook partys kunnen niet onder breken.Jha ik heb hobbys maar de aller grootste is op msn zitten.Ik heb er een chat-vriendje en weet eigenlijk niet wie het echt is,maar ik wil hem zo graag zien,ik wil de persoon zien waar ik dagen en nachten tegen praat.Maar ik ga nu,hij komt online ;]<3

    Foto(hoeft nie van jezelf);

    http://img.osobnosti.cz/foto/hanna-beth/N196930-24103.jpg

    Vriendin Bill, info komt!





    Naam: Annelies



    Leeftijd: 16



    Hobb's: Hiphop



    Karakter:



    Tekstje:



    Haaii crazy peopz <3



    Mijn naam is Annelies en ik leef al 16 jaar op deze aardbol. Jepz, that's me on tha pic! Die foto is getrokken toen ik een hiphopcontest oftewel wedstrijd had. Veel mensen zeggen dat ik een overgek kind ben maar dat valt best mee. Met z'n momenten kan ik ook erg serieus zijn ofzo. Okay wat doe ik in m'n verdere leven dan hier mijn domme praatje te komen vertellen? Wel, Annelies zit nogaltijd op school wat ik kut vind en ik doe ook aan hiphop wat ik niet kut vind! Verder, heb ik ook nog een halfzusje. Ik lief haar<3. Ook zeggen mensen dat ik graatmager ben doordat ik hiphop doe en ze zeggen dat ik net anorexia heb maar dat is totaal niet waar! Ik ben van mezelf zo mager. Maar peopz, ik moet gaan want ik ga eten!



    KisseZ&Love <3





    Foto(hoeft nie van jezelf); http://images.allmoviephoto.com/2008_Step_Up_2_the_Streets/2008_step_up_2_the_street_021.jpg



    Meid ik wil die rol écht focking graag (huil)

    :(:( kut.. ben 2 :O!
    had ik maar sneller internet !
    en deed hij niet over 1 pagina open 1 minuut xD
    quizlet is nogal sloop ik heb al 7 jaar een computer. die ik voor 50 euro heb gekocht op makrtplaats xD

    Is niet eerlijk want mijn Q+Computer doet zo irritant en daardoor is Q trager geen eerlijke kans voor mij [/Nee ik lieg niet!]

    Is niet eerlijk want mijn Q+Computer doet zo irritant en daardoor is Q trager geen eerlijke kans voor mij [/Nee ik lieg niet!]

    volgens mij is Q bij iedreen eve traag hoor ;]

    bij mij ook

    Rol ;vriendin Georg of chatvriendin Bill

    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school players

    Plaatje;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;



    Haai

    Ik ben dus Kim.
    Ik ben 18 jaartjes oud.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players
    whaa ik moet gaan zie je later(K)


    -XxX- Kim


    wil jij georg's vriendin zijn??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nee da's niet want ik heb nog zo'n oude versie van de computer en daar doet m'n internet het soms niet dus daardoor komt ook dat Q bij mij focking traag is net zoals m'n internet enzoo en dat Q er soms uitligt >,<

    Rol ;vriendin Georg of chatvriendin Bill

    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school players

    Plaatje;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;



    Haai

    Ik ben dus Kim.
    Ik ben 18 jaartjes oud.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players
    whaa ik moet gaan zie je later(K)


    -XxX- Kim


    wil jij georg's vriendin zijn??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    wil jij georg's vriendin zijn??



    Ja graag:D

    Heb je al gekozen (A)

    Srry liefjes maar xMichKaulitz
    is al eerst...Maar als jullie nog een idea hebben..moeten jullie mij een PB sturen dan kijk ik of het wat is ;).


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mag ik dan het zusje zijn? En dan BF van Bill ofzo worden (A)