• Ja, dat is een woord:Y) en ik doe dat:X
    Het is echt heel erg geinig vooral omdat mensen dan zeggen van:'Jemig wat kan jij een taal uitslaan!'
    en dan weet ik niet waar het over gaatxD

    Een paar maanden geleden stond mijn moeder naast mijn bed en ik lag dus te slapen, en ze laat me schrikken. Ik schrik wakker en roep keihard 'Klootzak!' en val dan weer in slaap.

    En gister nacht ook, mijn mp3-speler stond aan dus mijn moeder komt hem uit doen. Maar ze zet perongeluk de radio aan. Ik schiet overeind en roep keihard:'Stomme Bitch!' en daarna nog 'Hier blijven!'
    en dat kreeg ik net te horen dat ik dat zei, maar ik herriner me er echt niks vanxD

    Scheld iemand anders ook wel een in zijn of haar slaap?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ben ik de enige die niet praat/slaapwandelt/slaapscheldt/mompelt/huilt/gilt/trapt/schopt/woelt in mijn slaap? :'D
    Mijn zusje en ik lagen vroeger weleens bij elkaar op de kamer en als ik eerder sliep dan haar, dan was zij doodsbang omdat ik dan echt de hele nacht doodstil lig en ik dus bijna geen enkel teken van leven vertoon, haha. ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik slaapscheld en slaapvecht. Zo irritant, als ik dan droom over dat ik bijvoorbeeld ruzie heb, blijk ik dus te gaan schreeuwen en schelden. En uiteindelijk word ik wakker doordat ik tegen mn bed aanschop en dat pijn doet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik trap in me slaap ? ;D
    -en draai.. ben al paar keer beetje ingewikkeld in me oordopjesdraad.. en et oordopje zit dan nog in me oor ;D-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik scheld niet maar praat wel. Ik ging slapen bij me zus. En ik sliep en stond ineens op dus ik zo. Hebje al koekjes gegeten? zei zo nee welke koekjes. Ik zo die ik heb gebakken en ik ging met ogen dicht helemaal zoeken. En ikw erd boos en begon keihard te zeggen poep poep en toen sliep k verder lol en ik had waarschijnelijk ook nog gezegd dat Justin Bieber de volgende morgen in de woonkamer zou zitten lol

    Scandinavia schreef:
    Heb ik niet heur (krul) Ik zeg wel random rare woorden in mijn slaap (:


    Hope goes lost but never dies.

    Hahah ik sms normaal altijd naar een vriendin "BIMHUIS" als ik erlangs rij met de trein naar Amsterdam omdat er een heel verhaal achter zit voor ons en we er altijd lol om hebben...
    Maar laatst droomde ik dat ik langs het Bimhuis reed met de trein en toen heb ik in mijn slaap "BIMHUIS" naar die vriendin gesmst om half 4 's nachts en zij smste terug: "WTF doe jij om half 4 bij het Bimhuis? :')" en ik ging er maar serieus op in terwijl ik sliep haha zij snapte er niks van :')

    En ik schijn ook hele rare gesprekken te hebben in me slaap :')
    En soms sla ik in me slaap :')


    dream, dare, fly!