• Ja, wat hebben jullie al uitgehaald?
    Ik nog niet echt iets. weet ook niet echt iets.
    Of hebben jullie afgelopen jaren al iets leuks gedaan?xd


    Ivar Oosterloo.

    Hé kijk! Je veter zit los :3

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 18:50 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maryland schreef:
    Hé kijk! Je veter zit los :3

    Toen de leraar even uit het klaslokaal was naaide 95% van de hele klas eruit, gingen we een zijtraf af en kwamen we vervolgens via de hoofdtrap weer naar boven terug naar het lokaal. Gelijk daarna haalde hij ook wel weer een kutgrap uit met ons. (':


    your eyes are like stars in the night.

    *Wijst naar 'vlek' op shirt* IEEEEUWL. *Kijkt* *Tikt neus hard aan* 1 AAAAAAAPRILLLL :Y)

    Nee, ik vind 1 april dom. Elke keer: 'Hé je veter zit los!' *kijkt* 'Hé shit ik heb geen eens veters!' '1 april!'
    Naja gelukkig zijn ze erover heen gegroeit bij mij in de klas! ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb niks uitgehaald en ik doe dat ook niet.

    Mijn moeder zei dat mijn leraar had gebeld dat ik een heeel slecht examen had gedaan men vader was al helemaal boos geworden en ik begon te lachen omdat ik wist dat het 1 april was ;P

    Niks, 1 april is flauw en saai.


    Alis volat propriis.

    Wij hebben het 1ste uur wat met de leerkracht gedaan mmar voor de rest domme dingen..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Niks, ik was het vergeten ...
    Ik kwam er pas achter tijdens de les.

    Terwijl ik normaal degene ben die de meeste grappen met leraren uithaalt op 1 april, maar door al dat huiswerk ben ik het helemaal vergeten! BAHH


    Me so good.

    We hebben examens gehad vandaag. En ik ging naar een meisje van mijn klas toe en zei: 'En? Heb jij de mail van de leerkracht gehad' Zij: 'Welke mail?' Ik: 'Wel dat we dat extra deel moesten kennen' Strijk gaan. Maar heb snel gezegd 1 april want ze werd een beetje zeer kwaad op onze leerkracht ^^ En daarna heeft iemand anders van mijn klas, waar ik het al tegen gezegd had, het bij twee andere meisjes ook gedaan. En die hun mond viel open van verbazing, echt serieus goed gelachen vandaag =D Ik weet 't iets idioot maar de reacties waren geniaal!


    Live life limitless.

    Jacksass schreef:
    Nee, ik vind 1 april dom. Elke keer: 'Hé je veter zit los!' *kijkt* 'Hé shit ik heb geen eens veters!' '1 april!'
    Naja gelukkig zijn ze erover heen gegroeit bij mij in de klas! ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Jacksass schreef:
    Nee, ik vind 1 april dom. Elke keer: 'Hé je veter zit los!' *kijkt* 'Hé shit ik heb geen eens veters!' '1 april!'
    Naja gelukkig zijn ze erover heen gegroeit bij mij in de klas! ;D

    Dat heb ik nou ook, alleen dat eroverheen groeien is in mijn klas nog niet echt van toepassing. -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maryland schreef:
    Hé kijk! Je veter zit los :3


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Niks, 1 april vind ik eigenlijk zo'n gare dag..

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 19:19 ]


    -