• Ik wil mij graag kadidaat stellen voor een fucntie in het praesidium van mijn studentenvereniging. Ik wil voor de functie scriptor gaan en hoe erg het ook is, ik kan geen inleidingstekst bedenken voor mijn motivatiebrief. Ik weet wel welke punten ik wil vermelden, maar ik kan gewoon niet op een geschikte beginzin komen. x')
    Kan er mij toevallig iemand helpen? x')

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:10 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    xD oke als je even uitlegt wat het is kan ik misschien helpen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    taraluis schreef:
    xD oke als je even uitlegt wat het is kan ik misschien helpen?
    Ik moet een motivatiebrief schrijven, maar ik weet gewoon niet hoe ik me moet voorstellen. en "hoi ik ben Nana en ... " is ook zo lame. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    begin met iets leuks/grappigs/opvallends, maak er een soort verhaal van. als meer mensen de baan of wat het dan ook is willen moet je opvallen...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Bonjour je suis Nana (heeft je echt nana van teletubies?)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    taraluis schreef:
    Bonjour je suis Nana (heeft je echt nana van teletubies?)
    Ja ik heet echt Nana en in de teletubies is het trouwens lala, ik voel me vernederd. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    She schreef:
    begin met iets leuks/grappigs/opvallends, maak er een soort verhaal van. als meer mensen de baan of wat het dan ook is willen moet je opvallen...
    Ik weet het, maar ik kan op niks komen. Best erg dat ik voor scriptor ga en niet weet wat ik moet schrijven. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik weet het, maar ik kan op niks komen. Best erg dat ik voor scriptor ga en niet weet wat ik moet schrijven. x')


    Er was eens een meisje genaamd Nana..

    Het was ....... en een klein wondertje kwam op de wereld ze werd Nana genoemd.

    ehh... ik weet ff niks meer.. klinkt allemaal zo zo.. niet orgineel..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Er was eens een meisje genaamd Nana..

    Het was ....... en een klein wondertje kwam op de wereld ze werd Nana genoemd.

    ehh... ik weet ff niks meer.. klinkt allemaal zo zo.. niet orgineel..
    Ik zal er eens een nachtje over slapen, wie weet kom ik wel op iets orgineels. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    "Mijn naam is Nana en sinds mijn geboorte - ondertussen al 19 winters/zomers/lentes/herfsten geleden- is deze niet veranderd."

    Ik heb echt geen idee :x


    Olive

    Wees beleefd.


    Bijv.

    Beste Leiders van het ..,

    Ik ben Nana ...


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    Wees beleefd.


    Bijv.

    Beste Leiders van het ..,

    Ik ben Nana ...

    Mss is dat nog het beste. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nana is een koel mangapersonage en ik vind het een extreem koele naam. Maar dat terzijde.
    Het ligt er een beetje aan. Wat doet een scriptor precies?


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Nana is een koel mangapersonage en ik vind het een extreem koele naam. Maar dat terzijde.
    Het ligt er een beetje aan. Wat doet een scriptor precies?
    schrijven. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?