Oke, het zit zo. Ik heb een vriendin en zij heeft een relatie met een jongen. Mijn crush was gisteren hier om een filmpje te kijken (), en hij is bevriend met die vriend van mijn vriendin.
Hij was zo even iets over die vriend aan het vertellen, dus ik zei zo van: 'Oh die jongen ken ik wel! Dat is de vriend van een vriendin van mij!'
Beter had ik dat niet gezegd. Mijn crush vertelde daarna dat die vriend van hem er nog 3 andere vriendinnetjes op na heeft. Ondermeer een ander meisje uit mijn klas, die die vriendin van mij de hele tijd zat aan te moedigen om met hem uit te gaan toen ze nog niets hadden. Terwijl die 2 ondertussen ook gewoon liepen te flikflooien. Dan heeft ie nog een of ander ander meisje, en ook nog met zijn ex.
Mijn crush vertelde dat die eikel hem vroeg of hij hem wou afzetten bij een ander meisje dan zijn werkelijke vriendin. Hij zou dan 's middags naar dat ene meisje gaan, en 's avonds zou zijn vriendin bij hem blijven slapen. Toen heeft mijn crush gezegd van: 'Gast, ik ga je nu thuis afzetten en wat je daarna doet moet je zelf weten. Maar daar wil ik niks mee te maken hebben.'
Anyway, my point; ik vind dat ik dat gewoon aan haar moet vertellen. Als ze er zelf achterkomt is ze kapot, en dan ga ik me vet schuldig voelen dat ik dat al wist. Maar het probleem is dat ik het niet kan vertellen zonder dat ik de naam van mijn crush erbij noem. En dat vind ik dan weer lullig voor hem, want dan krijgt hij weer ruzie met zijn vriend, etc.
Zouden jullie het vertellen of niet? En hoe kan ik het vertellen zonder dat ik mijn crush zijn naam erbij vertel?
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.