• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.

Gast-bezoekers:
    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.
    H0USE - Lotte - WAG van Iker Casillas & Simon Kjaer.
    Kuyt - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Armin - Rose - gebande WAG van Cristiano Ronaldo, forever in our hearts.

[ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 17:11 ]

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Navasinator schreef:
    (...)

Uhhh why not, die verstaat me tenminste hahahx] nou okee Engels kan ik ofcourse ook wel (nerd) maar dn kan ik even uitleggen dt ik Gerry pik zonder dt Gerry begrijpt haha x]

Hahaha daarom, dat is gezellig om mee te kletsen in de auto :'D

ars moriendi

Kuyt schreef:
    (...)
    Hahaha daarom, dat is gezellig om mee te kletsen in de auto :'D

Hahahha ja man, en dan dezelfde taxi en ik; You see I got them :9~ hahahah x]

Y'all been to Nashville?

Navasinator schreef:
    (...)

neee een klein zusje is leuk wou je zeggen -.- arghhh hij lijkt me echt een geweldigee broerr !!<33

en hahah nou ik hou het bij Jesús hoorrr :9~

Nee, ik wil een broer of anders een klein broertje dat op voetbal zit. Ik zeur me hele leven al maar heb het nooit gekregen. Stomme ouders (:
    Haha, ik dacht al even dat ik Jesús moest gaan vervangen voor gerard.

Ik heb een broer en een broertje, je mag ze hebben..

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Ramsey schreef:
    (...)

Nee, ik wil een broer of anders een klein broertje dat op voetbal zit. Ik zeur me hele leven al maar heb het nooit gekregen. Stomme ouders (:
    Haha, ik dacht al even dat ik Jesús moest gaan vervangen voor gerard.

Hahaha ik moest ook smeken voor een zusje of broertje, had liever een broertje, nee heb een irritant zusje van 6 nu -.- ze houd niet van voetbal echt argghh, noujaa me nichtje houd van voetbal en me neef[je] speelt bij Sparta opleiding dus ga wel met hun spelen hahaha x]

NEVER VERVANG IK JESÚS :9~

Y'all been to Nashville?

Spanjaard schreef:
    Ik heb een broer en een broertje, je mag ze hebben..

Is jouw broer groot en sterk en beschermend?
    Zit jouw broertje op voetbal?
    Zo nee, hou ze maar.
    Zo ja, Gimme!

Ramsey schreef:
    (...)

Is jouw broer groot en sterk en beschermend?
    Zit jouw broertje op voetbal?
    Zo nee, hou ze maar.
    Zo ja, Gimme!

Mijn broer is 1,72 en best breed en niet dik
    en mijn broertje is klein en zit op voetbal ja :p

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

of hij is wat groter..

Spanjaard schreef:
    (...)
    Ook al zo mooi _O_
    Ik voel me een lelijk eendje

JE MOET NIET ZO OVER JEZELF ZEUREN ELENA. Je bent mooi schat echt geloof me nou maar, jullie zijn allemaal mooie opdonders. :9~

Everything is worse without music.

Navasinator schreef:
    (...)

Hahaha ik moest ook smeken voor een zusje of broertje, had liever een broertje, nee heb een irritant zusje van 6 nu -.- ze houd niet van voetbal echt argghh, noujaa me nichtje houd van voetbal en me neef[je] speelt bij Sparta opleiding dus ga wel met hun spelen hahaha x]

NEVER VERVANG IK JESÚS :9~

Haha, ik wil een broertje zodat ik met hem Fifa kan spelen en hem naar training kan brengen. En dan ben ik zijn #1 fan, haha. Ik ben de jongste in mijn familie en iedereen denkt dus dat ik nog met barbie's speel en zo wordt ik dus ook behandeld. Dus ik haat.

Goed zo!

Navasinator schreef:
    (...)

Hahahha ja man, en dan dezelfde taxi en ik; You see I got them :9~ hahahah x]

Als je hem ff hier afzet, ben ik helemaal tevreden. (krul)
    @Ramsey: Haha, ja, FIFA spelen met je broertje en voetballen met je broertje is leuk idd. Ik heb een broertje van bijna 12. :Y) :)

[ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 18:09 ]

ars moriendi

Ramsey schreef:
    (...)

Haha, ik wil een broertje zodat ik met hem Fifa kan spelen en hem naar training kan brengen. En dan ben ik zijn #1 fan, haha. Ik ben de jongste in mijn familie en iedereen denkt dus dat ik nog met barbie's speel en zo wordt ik dus ook behandeld. Dus ik haat.

Goed zo!

HAhahah Fifa speel ik met me nichtje, me neef[je] is 5 maanden jonger dan mij, maar hij speelde eerst bij Excelsior ofzo toen is hij overgenomen of naar Sparta opleiding gegaan, als hij doorbreekt dn word ik fan hahahaha ^^ alleen kan hij wel vervelend zijn hoor hahaha x] maarjaa, trouwens ik ben in dit huis de enigste voetballover, me pa vind het zelfs niet leuk of kijkt het niet! zoo irritant -.-

Yeahhh =D

Y'all been to Nashville?

Navasinator schreef:
    (...)

HAhahah Fifa speel ik met me nichtje, me neef[je] is 5 maanden jonger dan mij, maar hij speelde eerst bij Excelsior ofzo toen is hij overgenomen of naar Sparta opleiding gegaan, als hij doorbreekt dn word ik fan hahahaha ^^ alleen kan hij wel vervelend zijn hoor hahaha x] maarjaa, trouwens ik ben in dit huis de enigste voetballover, me pa vind het zelfs niet leuk of kijkt het niet! zoo irritant -.-

Yeahhh =D

Haha, same here. Mn ouders snappen er niets van en mijn broer + zus hebben er niets mee. ;$
    Alleen het EK + WK kijken ze de wedstrijden van Oranje. Daar ben ik dan wel weer blij mee. :Y)

[ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 18:11 ]

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Navasinator schreef:
    (...)

Yeahhh =D

Haha, ik heb die niet, dus dat is wel jammer. Oeh, dat is zeker wel vet.
    Mijn ouders kijken wel eredivisie enzo. Maar verder niet echt. Van Papa heb ik de Vitesse/Arnhem haat gekregen. En mama is best neutraal en een enorme Xavi fan haha.

Ik ben nu toch al wel redelijk zenuwachtig; nog een uur en een kwartier..